EV KADINLARINA ÖZEL “VODAFONE ALTIN KULÜP” EZGİ MOLA İLE TANITILDI
“Kadınların Gücüne Güç Katıyoruz” manifestosuyla Vodafone Türkiye’nin ev kadınlarına yönelik özel teklif ve avantajlarla zenginleştirdiği “Vodafone Altın Kulüp” programı, başarılı oyuncu Ezgi Mola ile tanıtıldı. Altın Kulüp’ün sunduğu Altın Tarifeler saat 12.00 ve 16.00 arasında ev kadınlarına bedava konuşma ayrıcalığı tanıyor.
“Kadınların Gücüne Güç Katıyoruz” manifestosuyla ev kadınlarına özel geliştirilen “Vodafone Altın Kulüp” programı ev kadınları için uygun fiyatlı tarifeler, ücretsiz konuşma, cihaz fırsatları ve sevilen marka alışverişlerinde indirimler gibi pek çok avantaj sunuyor.
Mobil iletişimin kendi hayatında da önemli bir yeri olduğunu belirten Ezgi Mola, “Bugüne kadar birçok dizi ve filmde farklı kadın rolleri üstlendim. Hayatın içinde kadın olarak aynı anda birden fazla rol üstleniyoruz anne, eş, gelin, evlat… Kadın olarak hayattaki rolümüz her ne olursa olsun iletişim teknolojileri ve internet hayatımıza yepyeni bakış açıları getiriyor. Özellikle vaktinin çoğunu evde geciren kadınların kendilerine ayırdıkları kısa vakitlerde internetin tüm nimetlerinden yararlanmaları gerektiğini düşünüyorum. Örneğin; kendi hünerlerini internet üzerinden ev ekonomisine katkı sağlayacak şekilde milyonlara duyuran birçok kadın bize ilham veriyor. Vodafone Türkiye kadınlara özel geliştirdiği programlarla bu konuya öncülük ediyor” diye konuştu.
Kadınların hayatında vazgeçilmez yeri olan, geleneksel “Altın Günü” konseptinde gerçekleştirilen davette, sosyal medyada bir çok başarı elde etmiş, dijital dünyada aktif olan kadınlarla sohbet eden Mola’ya Vodafone Marka ve Strateji Direktörü Ebru Özgüç, Girişimcilikte Önce Kadın programı sayesinde hayatı değişen ve seramikleri ile yeni bir iş hayatına atılan Rabia Özdemir ve dijital dünyanın sevilen blogger yazarlarından Elif Doğan da eşlik etti.
Vodafone Altın Kulüp üyesi kadınlar aynı zamanda hem kendileri ve ailelerinin tercih ettiği marka alışverişlerinde yıl boyunca sunulacak özel indirim ve avantajlardan faydalanma imkânı kazanıyor hem de “Altın Tarifeler” sayesinde 18 TL’den başlayan aylık fiyatlar ile iletişim harcamalarını hesaplı şekilde yönetebiliyorlar.
Ev kadınları, “Vodafone Altın Kulüp” çatısı altında sunulan Altın Tarifeler’e, Türkiye’nin 81 ilinde bulunan A101 mağazalarından ulaşabilecek. Bunun için kendilerine en yakın A101 mağazasına giderek yeni hat açtırma ya da numara taşıma başvurusu yapmaları yeterli olacak. Altın Tarifeler’in en dikkat çekici özelliği; ev kadınlarının işlerini bitirip kendilerine ayırdıkları zaman dilimi olan 12.00- 16.00 saatleri arası birbirleri ile bedava konuşabiliyor olmaları olarak öne çıkıyor.
Vodafone Marka ve Strateji Direktörü Ebru Özgüç: ‘‘Önce Kadın’ vizyonumuzla kadınların gücüne güç katıyoruz. Altın Kulüp çatısı altında imza attığımız ve A101 işbirliği ile kadınların ayaklarına kadar giderek onlara hesaplı tarifeler ve birçok avantaj sunuyoruz. Böylelikle kadınlarımızın hem bol dakika ile sevdikleri ile sürekli bağlantıda kalmalarını hem de bol internetli tarifeleriyle dijital dünyaya dahil olmalarını istiyoruz. Kadınların her alanda güçlendirilmesi gerektiğine inanan ve bu inançla tüm kaynaklarını kadınlar için seferber eden bir şirket olarak, kadınlarının her zaman yanında olmaya devam edek, kadınların gücüne güç katacağız.” şeklinde konuştu.
Altın Kulüp tanıtım konuk olarak katılan kadın girişimci Rabia Özdemir dijitalleşmenin hayatını nasıl değiştirdiğini anlatırken, Blogger Elif Doğan ev kadınlarının en çok ilgilendiği sosyal medya dünyasının incelikli yönlerini gün sohbetinde aktardı.
Altın Kulüp buluşması Rabia Özdemir’in seramik boyama atölye programı ile devam etti.
Vodafone Türkiye hakkında
Gelirler bakımından dünyanın en büyük uluslararası mobil iletişim şirketlerinden biri olan Vodafone Grubu’nun bünyesinde yer alan Vodafone Türkiye, 30 Eylül 2016 itibariyle hizmet sunduğu 22,6 milyon abonesiyle Türkiye’nin ikinci büyük mobil iletişim şirketidir. Türkiye’nin ikinci en büyük uluslararası doğrudan yatırımı olan Vodafone Türkiye’nin bugüne kadar toplam yatırımları 19 milyar TL’ye yaklaşmıştır. 2010’da Borusan Telekom’u bünyesine katan Vodafone Türkiye, 2011’de de Türkiye’nin en büyük alternatif telekom operatörlerinden Koç.net’i bünyesine dâhil etmiştir. Türkiye’nin Dijital Dönüşümüne liderlik etme vizyonu doğrultusunda bireylere ve kurumlara mobil ses, sabit ses, mobil internet, ADSL ve fiber hizmetleri sunan Vodafone Türkiye, yaklaşık 3.300’ü aşkın çalışan kadrosu, 1.200’ü aşkın perakende mağazası ve ekosisteminde bulunan 43.000 paydaşı ile faaliyet göstermektedir.
Vodafone Medya Merkezi: http://medyamerkezi.vodafone.com.tr
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.