12 Mart 2012 Pazartesi

Bisküvili Mozaik Pasta...

Bu tarifi benimle paylaşan ve fotoğrafçılık kursundan tanıdığım çok sevdiğim arkadaşım (kardeşim) Zeynep'e buradan kocaman teşekkür ederim. Kendisi çok marifetlidir. Bu tarz tariflerde üzerine tanımıyorum diyebilirim. Selamlar Zeynep'cim. :)) Tarif çok basit ve kısa zamanda hazırlanabilecek bir tarif. Tek sıkıntısı yapıldıktan sonra beklemesi. Zira sabah yapılmalı ki öğlen gelecek misafirlere hazır olsun. Ya da siz de benim gibi yapıp geceden bu tarz tariflerinizi hazırlayın. Garanti olsun. :)

Malzemeler:
1/2 paket margarin
4 paket pötibör bisküvi
1,5 su bardağı toz şeker
1 yumurta
2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı kakao
1,5 avuç fındık
Üzeri için hindistan cevizi

Yapılışı:
Önce margarin eritiriz. Toz şekeri ve yumurtayı iyice çırparız. Eritilen margarin yumurta şeker karışımına ekleriz ve biraz karıştırdıktan sonra üstüne 2 bardak süt ekleriz. Tekrar çırptıktan sonra göz kararı kakao konup tekrar çırparız. Bisküviler küçük küçük kırılır, karşımın içine konur ve kaşıkla karıştırılır. Daha sonra bir kaba konur ve buzdolabına 2 saat sonra hazır. Servisten hemen evvel üzerine hindistan cevizi ile lezzetini ve görüntüsünü arttırabilirsiniz.

Afiyet olsun. :)

7 yorum :

  1. sadece 4 tanecik pötibörle mi oluyor?

    YanıtlaSil
  2. Adsız iyi oldu farkettiğiniz... Zira yanlış yazım. 4 paket olacaktı. Hemen düzelttim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Ben mozaik'e bayılıyorum, o yüzden de yaza kadar yapmayacağım. Ama tarifi paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Az önce aklımdan bisküvili pasta yapmak geçiyordu .Artık üşenmeyip kalkıp yapmalıyım ,ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ablacım. Çok basit ve lezzetli. Yap bencede... :) Öpüyorum...

      Sil
  5. selamlarını aldım hayatım, ben teşekkür ederim :) bir yemek ustasından bu iltifatları duymak beni çok mutlu etti. sevgiler, öpücükler çok :*

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.