28 Mart 2014 Cuma

Tavuklu, Yoğurtlu Pazı Çorbası...

Geçtiğimiz gün pazı aldım pazardan. Akşam saati hemen geçerken aldım yürüdüm. Saracaktım fakat baktım sarmalık değil. Ben bunu ne yaparım derken aklıma tavuk, yoğurt, pazı gibi malzemeleri bir araya getirmek geldi. Ben çok sevdim. Bence siz de deneyin. :)
pazi corbasi, corba, pratik corba, corbalar, yoreselyemekler, tavuk suyu corba, tavuk corbasi, yogurtlu pazi corbasi, yogurtlu corba

Malzemeler:
500 gr pazı (1 bağ)
2 tepeleme yemek kaşığı pirinç
1 tane tavuk budu
1 orta boy kase yoğurt
1 yemek kaşığı un
1 tatlı kaşığı tuz
1 çimdik karabiber

Hazırlanışı:
Bir tencereye tavuk budunu güzelce haşlayın. Başka bir tencerede su koyup kaynamaya bırakın. Pazıyı iyice yıkayıp sapları ile birlikte ince doğrayın. Kaynayan suyun içine atıp kaynadıktan sonra hemen çıkarın ve süzün. Tavuğu tencereden çıkarın ve didikleyin. Tavuk suyunun içine pirinci atın. Piştikten sonra süzdüğümüz pazıyı atın ve kaynatın. Yaklaşık 3-4 dakika kaynatın. Didiklediğiniz tavukları içine atın. Bir kapta yoğurdun içine 1 kaşık unu atıp çırpın. Sonra tavuk suyundan az az alıp çırpmaya devam edin. Sonra tencereye aktarıp 1 taşım kaynatırız.

Afiyet olsun. :)

14 yorum :

  1. Pazida var icinde ohhhmis gibi saglikli sifa corbasi olmus, ellerine saglik yagmurcum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım. Gerçekten lezzetli ve sağlıklı oldu diye düşünüyorum. Ben sevdim, gerisini bilmem. :)) <3 Sağol.

      Sil
  2. bU ÇORBADA SAĞLIK VAR. Afiyetle .. Ellerine sağlık..
    g+1

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Yağmurcum harika ve sağlıklı çorba, görüntü ise enfes.:)

    YanıtlaSil
  4. çok nefis , çok seviyorum bende geçen gün yapacaktım son anda yine kavurmaya çevirdim :) ellerine sağlık nefis görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sulu yemek olsun istedim ben. Bazen kuru kuru nereye kadar. :)

      Sil
  5. Çok lezzetli nefis bir çorba olmuş yağmurcum.yiyenlere şifa olsun...eline saglık.

    YanıtlaSil
  6. Sağlıklı şifa dolu ellerine sağlık canım..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın ablacım. :) Ziyaretin içinde teşekkürler.

      Sil
  7. çok sevdiğim bir çorbadır ben tavuk eti de koyuyorum
    g +

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten tavuklu ablacım. Ben de tavuksuz yapmıyorum yukarıdaki gibi. Çok sağol. :)

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.