25 Mayıs 2021 Salı

Dukan içeceği...

Merhaba dostlar çok uzun zaman oldu post paylaşmayalı... Ama seviyorum buraları. :)
Bir süredir diyet yapıyorum. Yöresel vs bırakın yapmayı yemiyorum bile. :) Diyette olunca farklı lezzetlere kapınızı açıyorsunuz. Diyet yaparken en önemlisi öğünün içeriği.. Az yemek değil doğru yemek olduğunu farkettim diyetisyenimin sayesinde. Ve bu yiyeceklerin yanında gün içinde ödem attıran ve yağ yaktırdığına inandığım yeşil çayın özel bir tarifini tüketmeye başladım. DUKAN İÇECEĞİ veya DUKAN BİRASI. Ve bu tarifi benim gibi yeni öğrenenlerle paylaşmak istedim. :)

3,5 su bardağı sıcak suya 1 yemek kaşığı yeşil çay veya hazır severlere 2 adet sallama sade yeşil çayı atıp demlemeye bırakıyoruz. Yalnız su sıcak olacak, fakat ocakta olmayacak. 10-15 dk demini alıp soğuduktan sonra üzerine 1/2 limon sıkıp soğuk sodayı ekleyip iyice soğutup içebilirsiniz.. Ya da ılık ılık tükebilirsiniz. Açıkçası ben iyice soğutuyorum. Belki yazın yapınca içine buz bile atabilirim.. Gün içine yayarak tükettiğiniz çayı içtiğiniz gün ekstradan yeşil çay içmeyin.. Normalin üzerinde bir çay alımı olacak vücudumuza bu fazla gelecektir.
Herkese şifa olsun. :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.