20 Haziran 2013 Perşembe

Kahvaltılık kırmızı biber...

Ben kırmızı (kapya) biberini çok severim. Küçüklüğümden bu yana evde varsa hemen ocağa koyup közlerdim. Büyüyünce biberleri közlemenin ötesinde soslayıp yemeyi de sevmeye başladım. Çok basit bir tarif anlaşılacağı üzere. :) Kahvaltılık olması bakımından tercih edilecek bir tarif. :)
kahvaltilik tarifler, kapya biberi sosu, kapya biberi tarifi, kahvaltilik biber
Malzemeler:
3 tane kapya biberi
3-4 diş kuru sarımsak
1 yemek kaşığı zeytinyağı veya tereyağı


Hazırlanışı:
Biberleri istediğimiz boyutta doğrarız. Sarımsakları doğrayıp tereyağı ile birlikte bir tavada soteleriz. İsterseniz biberleri közledikten sonra da doğrayıp bu işlemi yapabilirsiniz.

Afiyet olsun. :)

4 yorum :

  1. bende çok severim dün 6 kg biberi közledim soyulmadı birde içleri simsiyah cıktı alırken dikkat hepsi çöp emeğime yazık oldu ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok üzüldüm. Yazık tabi yaa... Ben de pazardan alıyorum ama çok şükür hiç rastlamadım. Kötüsü çıkmış kısmetinize. Neyse sağlık olsun.

      Çok teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz için, sevgiler. :)

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.