22 Temmuz 2013 Pazartesi

Kakaolu Muhallebili Cup

muhallebi, çikolatalı muhallebi tarifi, muhallebi tarifi, tatli tarifi, kakaolu muhallebi tarifi
Malzemeler:
 1,1 kg süt
   1 su bardağı un
   1,5 su bardağı toz şeker
   1 paket vanilya,
   1 paket kakao (50 gr)
 1/2 paket krem şanti
   1/2 paket çikolatalı krem şanti
   1 su bardağı süt (krem şanti için)
 Üzeri için; Damla çikolata
   Çikolatalı çubuk

Hazırlanışı:
Krem şantiyi 1 bardak süt ile çırpın ve buzdolabına koyun. Muhallebi için sütü bir tencereye koyarız ve şekeri ekleriz. Üzerine tüm malzemeleri eleyerek ekleriz. Çelik bir tencerede karıştırıp ocakta pişiririz. Koyu bir kıvam alıyor. Çok koyu olmasın. Muhallebi piştikten sonra önceden cam bardağa kepçe ile biraz alıp yeteri kadar muhallebi koyarız. Tüm bardaklara aynı şekilde dökeriz. Ilıdıktan sonra yaklaşık 2 saat kadar buzdolabında soğumaya bırakırız. Servis yapacağımız zaman üzerine krem şantiyi 1 cm kalınlığında dökeriz. Sonra üzerine yine çikolatalı krem şantiyi fotoğraftaki gibi sıkma torbasına koyarak süsleriz. Son olarak üzerine damla çikolata ve çikolatalı çubuk ile süsleriz.

Afiyet olsun...

12 yorum :

  1. güzel görünüyor ancak kakolu krem şantiyi sadece bardağım etrafına çiçek çiçek kaplasan ortasına yani beyaz krem şantinin üzerine de çiko damlaları serpiştirsen nasıl olur acaba? bence bir dahakine dene :) yani ben çok kakao sevmediğim için görünüm olarak daha ferah görünüp beni bile çekebilir diye düşündüm.. muckk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım öncelikle bloğumu ziyaret ettiğin için çok mutlu oldum. Birtanesin. :)

      Dediğin fikir güzel olur. Bir dahakine deneyeceğim mutlaka. Çok çok öpüyorum. :) Sevgiler..

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım, pek bi yakışıklı görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin sunumların kadar olmasa da nacizane. :)) Sağol canım, öptüm...

      Sil
  3. Sunum müthiş,ellerine sağlık Yağmur'cum :)

    YanıtlaSil
  4. İftara nefis bir tatlı elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hanife hanım. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine beklerim. :) Sevgiler...

      Sil
  5. Bu ne şık bir sunum böyle Yağmurcum. Gözlerimi alamadım tatlıdan. Ellerine emeğine sağlık. Sevgilerimi bıraktımmmm.....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok sağol. Bazen can sıkıntısından yapıyorum işte birşeyler. Sevgiler... :)

      Sil
  6. görüntü muazzmam şahane olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.