4 Mayıs 2012 Cuma

Mangalda kuşbaşı tavuk kebabı...

Malzemeler:
2 kg Keskinoğlu kuşbaşı tavuk
1 tatlı kaşığı tepeleme kekik
1 tatlı kaşığı pulbiber
1/4 çay kaşığı karabiber
1 tatlı kaşığı tuz
3 yemek kaşığı zeytinyağı
1 yemek kaşığı yoğurt
3-4 diş sarımsak
Yapılışı:
Sarımsak ayıklanıp ince doğranır. Tüm baharatları ve sarımsağı önceden karıştırırız. Yıkayıp süzdüğümüz kuşbaşı tavukları üzerine atıp iyice karıştırırız. Mangalı yapmadan bir gece evvel veya 5-6 saat evvelden yapmamız gerekiyor. Ağzı kapalı bir kapta buzdolabının alt gözünde bekletip yapacağımız zaman şişlere saplayarak mangalda pişiririz. Benim ete karşı biraz mide problemim var. O nedenle iyi pişsin diye biraz küçük doğruyorum. Siz kendi isteğinize görü büyüklüğünü ayarlayabilirsiniz. :)

Yanına soğan ve maydanozla yapılan salata tavsiye ederim.

Afiyet olsun.

4 yorum :

  1. Ellerine sağlık.Mangal zamanı da geldi.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geldi, ara sırada olsa gidip yapıyoruz. Selamlar... :)

      Sil
  2. Bu tam Çeşme'lik olmuş, yazın harika gider.Yağmur'cum,Çeşmeye bekleriz.sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Geçtiğimiz yaz geldim oraya. Polisevinde kaldım yaklaşık 1 hafta... Çok beğendim plajlarını vs. Bu sene niyetim var. :)) bakalım kısmet. :) Öpüyorum...

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.