7 Ocak 2015 Çarşamba

Tarçınlı havuçlu kek...

Standart bir tarif midir bilmiyorum. Fotoğraf kursu sınıfımdan çok sevip saygı duyduğum sevgili İpek ablamdan aldım tarifi. Kendisi dönem sonundaki küçük partimize sağolsun hazırlayıp gelmiş. Hemen tarifini istedim beğendiğim için. Bir süredir saklıyordum tarifi. Ancak vakit bulup pişirdim. Yine çok sevdim. Yüreği güzel kendi güzel ablam. Tarif için teşekkür ediyorum. :)


Malzemeler:
1,5 su bardağı şeker
2 su bardağı rendelenmiş havuç
1 su bardağı sıvı yağ
2 su bardağı un
4 yumurta
1 tatlı kaşığı tepeleme tarçın
1 su bardağı kırılmış ceviz
1 paket kabartma tozu

Hazırlanışı:
Havuçları yıkadıktan sonra rendeleyin. Şeker ve şekeri iyice çırpın. Üzerine rendelenmiş havuç, yağ, tarçın, cevizi atıp karıştırın. Güzelce karıştırdıktan sonra üzerine unu ve kabartma tozunu atıp önceden yağlanmış hafif unlanmış kek kalıbına koyarak fırında düşük ısıda yavaş yavaş pişirin. Yalnız dikkat fırın soğuk olmalı.

Afiyet olsun...

26 yorum :

  1. Elinize sağlık bayılırım havuçlu keke ben de bu tarifle yapıyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ve ziyaretleriniz çok hoş. Çok teşekkür ederim. Sevgiler, selamlar. :)

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım…
    Havuçlu ve cevizli bolll tarçınlı nefis bir kek en sevdiklerimden …
    Sevgilerimi bıraktım sımsıkı sarılarak öpüyorum seni tatlım…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ben her türlüsünü seviyorum. Kek güzel birşey yaa.. :) Çok sağolasın. Ben de öpüyorum. Sevgiler.

      Sil
  3. canım ellerine sağlık, deneyeceğim bende. havuçlu kek severim, senin tarifinle yapayım birde :)

    YanıtlaSil
  4. Bu kek benim en sevdiğim kektir yağmurcum.Ellerin dert görmesin canım .Çok öptüm

    YanıtlaSil
  5. ımmm nefis ,görüntüsü zaten ben lezzetliyim diyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. En sevdiğim kekler arasında ...Ellerinize sağlık...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bir fincan çay oh aman efendim ne güzel kek yenir. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok severim. Ellerinize sağlık. Sevgilerimi bırakıyorum

    YanıtlaSil
  9. etkinlik sayesinde bu güzellikler...takibimdesiniz...

    YanıtlaSil
  10. Bayılırım,havuçlu keke Yağmur'cum.Ve ne kadar tarif varsa hepsini denemeyi seviyorum, seninkide sıraya girdi.

    YanıtlaSil
  11. bu aralar canım elmalı tarçınlı kek istiyordu tam oldu şimdi bunu gördüm, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Miss gibii kokuyorr kekinizz buralara kadar geldi kokusuu elinize saglıkk sevgilerr...

    YanıtlaSil
  13. Havuçlu keki severim .Sizde çok güzel yapmışsınız ellerinize sağlık :)
    http://www.sosyalmedyakafe.com/

    YanıtlaSil
  14. Tarçın kokulu havuçlu kek sevilmez mi, hele şu soğuk günlerde bir bardak çayın yanında :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık tüm keki severim ama tarçını Havuzlu kek mis gibi kokar

    YanıtlaSil
  16. ımm en yakın zamanda deneyeceğim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.