29 Mart 2014 Cumartesi

Şarküteri Pizza...

Karışık pizza sevmeyen var mı diyeceğim sanırım yok. Ben çok seviyorum. Yine sık sık yaptığım bir pizza tarifini paylaşacağım. Eminim seveceksiniz. :)
mayalihamurisleri, sarkuteri pizza, sucuklu pizza, pizza tarifi, karisik pizza, evde pizza nasil yaparim, pratik pizza, pizza tasi, amavivo pizza tasi

Malzemeler (4 kişilik):
450 gr kiraz domates
1 adet açılmış pizza hamuru (tarifi için tık.)
1/2 su bardağı sosis
1/2 su bardağı sucuk
1/2 su bardağı salam
6 adet kültür mantarı
3 yemek kaşığı zeytinyağı
Tuz ve çekilmiş tane karabiber


Hazırlanışı:
Fırının sıcaklığını 250 C dereceye getirip en az 20 dakika çalıştırın. Eğer siz de benim gibi pizza taşında pişirecekseniz pizza taşının ısınması için 35-40 dakika evvel ısıtın. Domatesleri soyun ve rendeleyin ve açtığımız hamura kenarlarından 1 - 1,5 cm boşluk bırakarak yayın.
Sucuğu, salamı, sosisi ve mantarı zarını soyarak ince yuvarlak kıyın. Hamura istediğiniz yoğunlukta yerleştirin. Tuz, karabiber ve zeytinyağını ekleyin. Pizzayı bekletmeden fırına verip kenarları iyice kızarana kadar 15-20 dakika pişirin.

Afiyet olsun.

14 yorum :

  1. Pizzaya diyecek yoktur herhalde ellerinizi sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım. Nadirende olsa yapıyorum. Çok sağolun. :)

      Sil
  2. pizzaya hayır demek zor ancak sosis ve salam olmadan yiyebiliyoruz :)
    afiyetle
    g +

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sadece normalde yaptığımda sucukla yapıyorum. Bir tek ondan geçemedim. Diğerlerini zaten sevmezdim. :) Sağol canım. <3

      Sil
  3. oğlum için hep ayrı yaparım. ben karışık tercih ediyorum..g+ 1
    ellerine sağlık yağmur

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık yağmur hanım resimlerinizi de gördüm çok şık çıkmışsınız Allah nazarlardan korusun :)

    YanıtlaSil
  5. Nefis Görünüyor Yağmur ellerine sağlık, Bizde maalesef işlenmiş et ürünleri tüketilmediğinden yapılmaz, bazen özeniyorum salam sucuk koyuyorsunuz çok hoş, kızım bunların tadını bilmesin diye bizim eve hiç girmiyor, ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Offff çok lezzetli gözüküyor ama ya...:)) Ellerine sağlık arkadaşım. Size afiyet şeker olsun....:)))) Sevgilerimi bıraktımmmm....:-)

    YanıtlaSil
  7. Gece gece hiç olmadı bu ohh mis gibi en sevdiğim malzemeler ellerine sağlık canım..:)

    YanıtlaSil
  8. sosis ve salamdan hoşlanmam ama bol sucuklu ve kaşarlı pizzaya asla hayır demem..ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Harika olmus, özellikle cocuklarin sevecegi bir pizza, ellerine saglik yagmurcum , sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Merhaba fırını 250 C de ısıttıktan sonra pizzayı yine bu ısıda mı pişiriyorsunuz? İyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Tabi ısıyı düşürmüyoruz. Bu tarz kuru hamur pişirirken eğer düşük ısıda pişirirseniz hamur kurur. Çok fazla kıtır olur. Tabi öyle sevmiyorsanız. :)

      Ilginize teşekkür ederim. Selamlar. :)

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.