29 Mart 2014 Cumartesi

MC TV "Hayata Dair" programı çekimim...

etkinliklerworkshoplar, TVcekimlerim, hayata dair, deniz safak, samanyolu tv, tv, mutfak programi, yemek programi
Samanyolu Yayın Grubu’nun yeni yüzü MC Televizyonu Deniz Şafak hanımın programı "HAYATA DAİR"'e 17 Mart 2014 günü konuk oldum. Açıkcası MC TV'yi hiç bilmiyordum. Uyduda var olan bu kanal Küre TV olarakta cep telefonlarına indirilen bir program üzerinden canlı veya geçmişe dönük yayınlar izlenebiliyor. Kadın ve aile üzerine yayın yapıyor MC TV.

Sabah erkenden oraya vardım. Davet eden Gülsüm hanımın sıcak karşılamasıyla hazırlıklara başladık. Ağzı açık ve kaşığa binen yemeklerimi yapacaktım. (Tarifleri için linklerine tıklayabilirsiniz.)
Yayında sıramı beklerken. :) Sıram geldiğinde hemen yemek yapmaya ve sohbet etmeye başladım. Ne de alışmışım TV'lere çıkmaya onu farkettim. Bu 7. deneyimim oldu. Yaklaşık 6 ay olmasına rağmen heyecanın yanı sıra çok rahattım. Elhamdülillah. Tabi ekibin bana yayın öncesi verdiği destek ve malzemelerin tamamının hazır olmasının da bunda büyük etkisi oldu. :)
Yönetmen odası.
Peyzaj mimarı Sevgi Yörük ile. Kendisi çok sıcak kanlı. Bir gün Sarıyer tarafında olan mekanını ziyarete gideceğim. :)

Tüm ekip yönetmeninden Deniz hanıma kadar mükemmeldi. O gün yanımda olup bana destek veren dostlara, beni davet eden Hayata Dair program ekibine ve candan davranışı ve hoş sohbeti ile o gün beni ağırlayan Deniz Şafak hanıma çok teşekkür ederim. :)

İzlemek için buyrun:
http://www.kure.tv/aktualite/1443-hayata-dair/hayata-dair-17-mart-2014/32-Bolum/148188/

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.