5 Nisan 2014 Cumartesi

"Refika Birgül ile Arçelik Mucize Lezzetler" workshopu...

Refika Birgül'ü yemekle az veya çok ilgilenen herkes bilir zannediyorum. NTV ekranlarından tanıdım, şimdilerde ise Star TV'ye transfer oldu. Yeni bölümlerini de severek takip ediyorum. Kendisi normal bilinen yemeklerin yanı sıra yeni ve farklı lezzetler tasarlıyor. Oldukça pratik fikirleri de var.
Geçen hafta Arçelik'ten bana ulaşan davet üzerine Door Akademi'de yapılacak olan workshoptan haberim oldu. Ve seve seve daveti kabul ettim. Arçelik zaten Türkiye'nin en iyi markası. En iyi marka en sevecen ve iyi aşçı ile birleşince harika bir gün olacağını düşündüm.
Refika Birgül... Gelir gelmez sıcacık sohbeti ile gönüllerimizi fethetti. :)
Blogger dostlarla workshop öncesi hoş sohbet. :) Sevgili Olsada yesek Suzan. Ta Çorlu'dan geldi workshop için. Bir noktada buluşup beraber gittik Doors Akademi'ye. Workshopların bir güzelliği daha görüşemediğim blogger dostlarla bir araya geliyoruz. :)
Sevgili Oya abla ile workshop için başlama pozu. :) Menümüzde kadayıf mantı, Türk suşisi, çikolatalı güllaç ve turşulu ayran. 
refika birgul, etkinliklerworkshoplar, arcelik, arcelik mucize lezzetler, mucize lezzetler, doors akademi, mutfak okulu, arcelik ile mucize lezzetler
Refika hanımın bizlere yemekleri ayrıntılı tarifi ve keyifli sunumuyla çok güzel gün geçirdik. Bu güne ait en güzel şey de Refika hanımın yemekleri anlatırken yemeklerden aldığı keyfi çok hoştu.
 Kadayıf mantısı yaparken. :)
 Türk Suşisi... Yakında tarifini paylaşacağım.
Ve günün heyecanlı sonu. Refika hanımdan katılım ve başarı sertifikamı alırken. :)
Sayısını hatırlamadığım kadar workshopa gittim. İlk kez bir firmanın sertifikamı çerçevelettiğini gördüm. Tüm günün ayrıntıları o kadar düşünülmüş ki, mükemmel bir workshop oldu gerçekten.
refika birgul, etkinliklerworkshoplar, arcelik, arcelik mucize lezzetler, mucize lezzetler, doors akademi, mutfak okulu, arcelik ile mucize lezzetler
Sevgili Refika Birgül'e, Arçelik'e ve kapılarını bizlere açan Doors Akademi'ye herşey için teşekkür ederim. :)


12 yorum :

  1. Canım harika bir etkinlik olmuş…
    Nerdeyse tüm canlar bir arada güzel bir güne imza atılmış…
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keşke sen de olsaydın. Çok teşekkür ederim yorumun için. Öpüyorum. :)

      Sil
  2. Güzel bir etkinlik olmuş canım.Refika hanımına bende hayranım.Sürekli takip ediyorum ayrıca geçen sene mucize lezzetlerin düzenlediği yarışmada refika hanım benim tarifimi sagolsun birinci seçmişti.Tabiki hediyelerimde arçeliktendi :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım öncelikle ziyaretin için teşekkür ederim. Evet birincilik süper ama sen zaten güzel yemekler yapıyorsun. E bir de doğru ellerden yemeklerin onaylanınca harika bir sonuç olmuş. Tebrikler. Ben yarışmalardan ürküyorum. Çünkü net olarak bildiğim bir yemek ile yarışmaya katılılıp bilmeyen birinin jürilik yapmasından korkuyorum. Sevgiler. :)

      Sil
  3. Yağmurcum harika bir etkinlikmiş
    Ellerine sağlık
    Arada benim bloğumuda ziyarete beklerim canım:)
    Küsücem artık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küsme canım arkadaşım. :) Çok sağolasın. Hemen geliyorum bloğuna ve hep geleceğim inşaallah.

      Sil
  4. Ayyyy ne güzel bir etkinlik olmuş, süper yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. mutlu saatler, güzel etkinlikler..gurur verici..sevgiler..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek hanımcım çok sağolun. Teşekkür ederim. Sevgiler, selamlar. :)

      Sil
  6. Canım seninle tekrar görüşmek harikaydı çok güzel bir gündü gerçekten inşallah yine tekrarlamak dileğiyle çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele canım. Çok teşekkür ederim. :) İnşaallah tekrar görüşürüz dedğin gibi. sevgiler. Ben de öptüm... <3

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.