29 Ocak 2012 Pazar

Kerevizli Cacık...

Ben pek kereviz yemezdim. Çünkü geldiğim kültürde pek bilinen bir sebze değil. Ben de bunun cacık gibi yenilebileceğini düşündüm. Bu şekilde daha rahat tüketebilecektim. Ayrıca pişmeden tüm vitamini içinde kalacaktı. Artık sevdiğim bu tarifi sizlerle paylaşmak istedim. Meze veya yemek yanına cacık olarak tüketilebilir.

Malzemeler:
2 tane orta boy kereviz
400 gr yoğurt
2 tane taze sarımsak
Tuz
Tozbiber

Yapılışı:
Kerevizleri rende ile rendeliyoruz. Taze sarımsakları doğruyoruz. Sonra üzerine yoğurdu, tuzu ve isteğe göre biberi ekleyerek servis ediyoruz...

Afiyet olsun.

8 yorum :

  1. çok güzel bir lezzet oluyor bu şekilde ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım deneyince farkettim güzelliğini. Yemektede artık seviyorum ama çiğ hali daha hoşuma gitti benim. :)

      Sil
  2. güzel fikirmiş yağmur'cum bende evde kalan bir kerevizi değerlendirmek istiyordum deneyebilirim bu tarifi,ellerine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle iyi oluyor. Özellikle de az olunca kereviz değerlendirmek için iyi bir fırsat :)

      Sil
  3. Ben kerevizi çok severim,o kukosuna bile bayılıyorum.
    Cacıktada deneyeceğim..
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliha'cım ben yeni yeni alışıyorum. Gerçekten güzelmiş. Neden yapmıyordum diye hayıflanıyorum bunca yıldır. :))

      Sil
  4. Yenmezmi kereviz. Bide kırmıız lahana ile rendele bak bakayım nasıl oluyor. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bebeğim öğreneceğim çok şey var. Yapa yapa alışıyorum. :))

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.