3 Nisan 2015 Cuma

Tarçın Events Organizasyonu ile B’IOTA Efsaneye Yolculuk...

Biota'ya bilmezdim eskiden. Tek bildiğim Bioder tüy azaltıcı kremlerdi. Sanıyorum ilk çıkan ürünüdür Biota'nın. Aldım kullandım. Memnun kaldım. Bir ara Bioblas şampuan çıktı. Çok fazla kullandım. Hatta 2 tane şampuan ile kasaya geldiğimde kasiyer "Gerçekten dökülmeyi engelliyor mu?" sorusuyla karşılaştım. Sanırım biz hanımlar için tüy azaltıcı ve saç bakım ürünleri en çok ilgimizi çekenler. Biota geçmişindeki bu başarı ile yeni ürünler ürettiler. Uzun bir süredir tanıdığım "Tarçın Pasta Evi" olarak blog dünyasında başarı gösteren Fatma Samsa Yılmaz şimdilerde "Tarçın Events" olarak marka organizasyon ve tanıtımları yapmakla bu işi ne kadar aldığını bizlere gösterdi.

Fatma hanımın davetiyle Biota tanıtım etkinliğine katıldım. Seçkin blog yazarlarının bulunduğu bu organizasyonda Biota'nın birçok ürün yelpazesi olduğunu keşfettim. Tarçın Events organizasyonu ile gerçekleşen event, blogger, gazeteci, hemşire, müşavir, üst düzey yönetici, firma sahibi katılımcılardan oluştu. Ana tema "Kariyer yapmış kadınlar" olarak kurgulanmış ve buna yönelik hazırlıklar yapılmıştı. Kulak dolgunluğu ya da farkında olmadan kullandığım sağlık ve bakım ürünü bu markanınmış. Her birinin ayrı ayrı ne işe yaradıklarını dinledik. Bebek, kadın ve erkekler için ne çok çeşit varmış. Özellikle yeni çıkan hijyenik pedler oldukça dikkatimi çekti. Kadın sağlığı bakımından çok mühim olduğunu düşünüyorum.
Yenilikçi ürünleriyle sağlık ve güzelliği bir arada sunan B'iota, doğanın sınırsız yararını sunduğu farklı bitkileri sentezleyerek en son teknolojiyi titizlikle bir araya getiriyor. B'iota'nın devrim yaratan nitelikteki markaları çeşitli sorunlara yüzde 100 bitkisel çözümler sunarken bu ürünler eczaneden markete, zincir mağazalardan parfümeriye kadar birçok noktada tüketiciyle buluşturuyorlar. Ulaşılabilir olması süper.
Biota etkinlik çıkışı birçok ürününden oluşan şık bir sepet hediye etti. Her birini kullanmak için sabırsızlanıyorum.
Fatma masalarda özenle hazırlamış olduğu küçük hediyelerle karşıladı bizleri. Küçük, oldukça şık sabun ve kapıdan girişte hediye edilen çiçekler çok hoştu. Bir de etkinlikte özel ve değerli konuklar vardı. Biricik Dünyam'ın anka kuşu efsanesinin anlatıldığı hikayesi ile farklı bir dünyaya yol alırken sonrasında gerçekleşen Sn. Deniz Kenber'in bizlere yaptırdığı kahkaha yogası ile neşemize neşe kattık.
Bizlere bu güzelliği yaşatan Biota ve Tarçın Events Fatma'ya çok teşekkür ederim.http://www.bioder.com/

1 yorum :

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.