7 Nisan 2015 Salı

Popeyes'ten "Cajun" lezzeti ile hazırlanın yeni Popeyes ürünlerini tatmaya gittim...

2 hafta evvel bir paket geldi... Baharatlık, otantik lezzetlerden oluşan enfes kokulu baharat ve bir basın bülteni ile 2 kişilik bir yemek davetiyesi geldi. Bizim eve yakın Kale Center'dan ara sıra yediğimi hatırladım ve akşam yemeye gittim annem ve erkek kardeşimle. Gittik mekana. Biraz derdimi anlatmak güç olsada elemanlar sağolsun çok ilgilendiler. Bir süre bekledikten sonra paketimizi aldık. 2 kişilik yemek fişi ile 3 kişi tadarız diye düşündüm. O kadar çok patates ve tavuk verdiler ki şaştım. 3 kişi yedik. Hatta biraz kaldı. :)

Basın bülteninden notlar paylaşayım sizlere :)
Tadına doyulmaz lezzetlerin uğrak noktası Popeyes'in yeni Cajun lezzeti, 7 farklı kültürün otantik lezzetlerinden meydana gelen baharatlardan oluşuyor. Popeyes'in birbirinden lezzetli tavukları, TAB Gıda bünyesindeki Popeyes tarafından Türk damak tadı ve lezzetlerine uygun hale getirilen Cajun lezzeti ile marine ediliyor.
Bu nefis menü Popeyes Restaurantlarında tutkunlarını bekliyor. Popeyes'in "Maxi Kova Menü" kampanyasıyla leziz 2 parça terbiyeli tavuk, 2 parça tenders, acı severler için 4 parça acılı kanat, 5 parça wicked chicken, 5 parça Dip'n Chick'in isteğe bağlı cajun lezzetli kova boy patates, 2 biscuit ve 2 içecek ile iki kişilik bir lezzet şöleni sunan Popeyes misafirlerini bu lezzete davet ediyor. Üstelik bu menü 27,50 TL...
 Terbiyeli tavuklar ve kova boy patates...
Ben tattım, şiddetle tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.