7 Nisan 2015 Salı

Dönerci Şahin Usta...

Bağımsız çalışan, yaptığı iş sermayeden ziyade kol ve beden gücüne dayanan işyeri sahiplerini anlatmak için kullanılan bir kelime Esnaflık. Çalıştığım işyerine sahibinin ziyareti üzerine tanıştığım bir döner mekanını anlatmak isterim sizlere...

Malumunuz tadım etkinliklerine sık gidiyorum. Hepsinde iyi kötü yorumlarımı yaparken gerçek tadı unuttuğumu farkettim. Müşterileri yoğun olur diye akşam üzeri uğradım mekana... Neredeyse saat 4'tü. Ona rağmen sırada insanların olması şaşırttı. Enteresan gelen ise şuydu gelenler ayak üstü durarak alt fotoğrafta gördüğünüz küçücük alanda duruyor ve yemeklerini yiyorlar. Önce bir garipsedim. Sonra kendimi tanıtıp sohbet ettim ustalarla.
Oldukça güler yüzlü insanlar. Bir süre önce Show TV'de ana habere çıkmışlar. 1969 yılında kurulmuş eski bir firma. Nuruosmaniye ile kapalıçarşı girişinde aşağı doğru giderken soldan 1. sokak içinde bu dükkan. Mekan küçük ama temizdi. Açık ayran vardı.
Fiyatlara baktım bu yukarıdaki döner 15 TL idi. Hemen ayranımla birlikte yedim... Etin tadı işte bu dedim. Etin tadını unutmuşuz dönercilerde. E dedim kendi kendime yılların firması olmak kolay değilmiş ve yemek yemek için sıra bekleyenler boşuna beklemiyormuş.
 
Ustamız... Sağolsunlar alışmışlar poz vermeye. Rahatsız olmadılar çekmek istediğimde. :)

İşyerime yakın olduğu için sık sık gidip yemeyi düşünüyorum. Hatta çıkarken bir porsiyonda aldım. Kardeşime tattırdım. Direkt sözü "Bu döneri nereden aldın? Çok güzel." dedi.

Dönerci Şahin Usta ailesine ve Şahin ustaya çok teşekkür ederim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.