24 Ocak 2015 Cumartesi

Harikalar Mutfağı "Cookplus Harikalar Mutfağı Workshopu"

Uzun zamandır işlerimin yoğunluğu nedeni ile workshoplara katılamıyordum. Sevgili Ayşenur hanımın daveti ile bir hafta sonunu keyifle geçirme arzusuyla kabul ettim. İyi ki de etmişim. Uzun zamandır görmediğim blogger dostlarımın yanı sıra, takip ettiğim blog yazarları ile tanışma ve şehir dışından gelen blog yazarları ile tekrar bir araya gelme fırsatı buldum. Zaten Serkan Bozkurt (Chef's Table Mutfak Akademisi) benim için özgün bir marka. Ortamı sıcacık. Aşçılar ve tüm personel güler yüzlü. Benim için değerli ögeler bunlar...

Sevgili şefimiz Serkan Bozkurt
Çorba için basınçlı servis ve karışım şişesi... Çok farklı. Evde kullanır mıyım bilmiyorum ama bence lazım. :)





Sevgili Ayşenur hanım. Herşey için teşekkür ederim. :)
 Yaptığım çorbayı höpürdete höpürdete içmesem olmazdı. :))
Sevgili ablam Zehra. :)


Yeni tanıştığım ve elektriğimin tuttuğu harika insan. Çok memnun oldum. Sevgili Yasemin'in Mutfağından bloğunun sahibesi Yasemin... Başka etkinliklerde tekrar görüşmeyi çok isterim. İlgi alakasına çok teşekkür ederim. :)
Bugünü bizlere yaşatan başta Cookplus Harikalar Mutfağı'na, Ayşenur hanım'a ve ev sahipliği yapan ve güler yüzünü esirgemeyen Serkan Bozkurt şefime çok teşekkür ederim. :)
etkinliklerworkshoplar, workshoplar, etkinlikler, cookharikalarmutfagi, cookplus, karaca, karaca blogger etkinliği, karaca home, blogger event, violet, mutfak ürünleri,
Bu güzel hediyeler içinde ayrıca teşekkür ederim. Benim gibi mor sevenler için harika tasarımlar. Hele bambu ile yapılmış şef bıçağına bayıldım. :)

Cookplus'u sosyal medyada takip etmek ve internet sitesini ziyaret etmek için aşağıdaki linkleri tıklayabilirsiniz.

NOT: O gün yaptığım enfes yemekleri peyderpey bloğumda sizlerle paylaşacağım...

30 yorum :

  1. Güzel bir workshop olmuş,hediyelerde çok güzel,baharatlıklara bayıldım iyi günlerde kullanın.
    http://denizkokusuu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Canımm etkinlik çok keyifli geçmiş belli oluyor.Bu arada sende çok tatlı çıkmışın fotoğraflarda :) Seni kocamann öpüyorum yağmurum.

    YanıtlaSil
  3. çorba için karışım şişesini çok merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basınçlı bir şişe. Hafiften sıkınca pöfürdeterek fışkırıyor çorba. Dikkatli kullanmak lazım. :)

      Sil
  4. Aynı günün akşamında da biz görüşük ne güzel oldu canım, en kısa zamanda tekrar görüşürüz. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir etkinlik olmuş ... Hem dediğiniz gibi blogger arkadaşlarla tanışma fırsatı yakalıyoruz. Yaseminle bende Keskinoğlu'nun yarışmasında tanıştım. Sizinle aynı fikirdeyim , elektriğin tutması çok önemli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kesinlikle. Tekrar onunla karşılaşmak için sabırsızlanıyorum. Ayrıca sizinle de tanışmak isterim, kısmet. Sevgiler.

      Sil
  6. Eğlenceli bir workshop olmuş. Basınçlı şişe de çok değişikmiş :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel keşke bende katılabilseydim sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bu tur etkınlıkler pek keyifli geçiyor.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Yağmur'cuğum çok keyifli bir workshop olmuş.Sonrasında sevgili Nursevin'le tanışmaksa işin en keyifli kısmıydı..Sevgiler tatlım öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler canım. Aynen öyle. Sevgiler. :)

      Sil
  10. Bu keyifli workshop ardından gerçekleşen buluşmada seninle sohbet iyi geldi.
    Ayrıca çok keyifli bir etkinlik geçirmişsiniz tüm canlar bir arada..
    Klavyene (kalemine )sağlık ...
    Sevgilerimi bıraktım tatlım.💟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler balım. Cumartesi günü görüşeceğiz yine inşaallah canım. Sevgiler. :)

      Sil
  11. Ne güzel bir etkinlik olmuş :) Aynısını Ankara için de istiyoruz :)

    YanıtlaSil
  12. Başarılar Etkinliklerinizde İyi yazılar yazma dileğiyle...

    YanıtlaSil
  13. cnm ne güzel ne eğlenceli bir workshop olmuş,ben de bu tarz birliktelikleri çok seviyorum. hediyelerin de çok güzel iyi günlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nihan hanım. Evet çok güzeldi bu etkinlik. Sağolun. :)

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.