20 Şubat 2015 Cuma

"14 Şubat 14 Sevgi Kadını" etkinliğimiz....

2014 yılının son aylarından bu yana hazırlığına uzaktan / yakından şahit olduğum özel bir güne davet edildim. Özel organizasyonlara dahil edilmek sanırım herkes gibi benimde hoşuma giden ve özel hissettiren bir durum.

Bir önceki Garden Event etkinliğini de üstlenip güzel bir organizasyona imza atan sevgili Pınar Şenoğlu ve Nihal Yeşiltaç Oran arkadaşım sağolsunlar davet ettiler bu blog yazarları etkinliğine. Tabi özel bir gün seçmişler "14 Şubat".

Mekan Sürmeli Otel olarak seçilmişti. Gidişim biraz sıkıntılı oldu. Koştur koştur. Elimde afiş. Bu arada hanımlar etkinlik için kullanılabilecek logo ve tüm grafikleri kendim hazırladım, hem de büyük bir keyifle. :)

Mecidiyeköy'de buluşup Yasemin (biricit cons) ile birlikte mekanı bulduk.

Sevgili Kuğu Organizasyon güzel bir çalışma hazırlamış. Tam sevgililer gününü anlatıyordu konsept.
Sevgili Yasemin Akçin. Canım arkadaşım yine sıcacık bir şekilde bizi karşıladı. :)
Hemen götürdüğüm afişi asmak için hazırlıklara koyulduk. Mekanda asmak için yer olmadığından dolayı duvardaki hoparlörün üzerine astık. Fena olmadı. :)
Nihal ile Pınar açılış konuşmasını yapıyorlar... :)
Sevgili Kuğu Organizasyon ve Madam's Hand's güzel şeker hamurundan kurabiye, pasta ve şekerlemeler hazırlamışlar. Hepsi birbirinden şık. Hatta bir tanesi adımıza özel hazırlanmış. Çok hoştu herşey.
 Firma temsilcileri bizlere güzel hediyeler hazırlamışlar. :)
Sevgili arkadaşım Arzu... Canım benim...
Etkinliğin sonunda Nihal ve Pınar bizlere poz verdiler. 14 Şubat belki birçokları için sevgililer günü. Benim için bundan sonra bugüne anlam katan farklı bir gün artık. Hanımlar yüreğinize, emeklerinize sağlık. Herşey çok güzeldi. :)

Önümüzdeki günlerde yine bir yazı ile markaları ve ürünlerini anlatacağım.

Sponsorlarımız

18 yorum :

  1. ne güzel olmuş fotolar çok şirin sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir etkinlik ve gün olmuş

    YanıtlaSil
  3. Gördüğüm kadar ile etkinlikler çok güzel geçiyor. Hele İstanbul da bir yerden bir yere gitmek başlı başına sorun oluyor ama sonuçta tüm dostlar, arkadaşlar bir arada güzel zaman geçiriliyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zor oluyor ama bir şekilde alıştım. Tramvay, metrobüs, metro, marmaray sağolsun. :)

      Sil
  4. İyiki bu etkinlikler yapılıyor Yoksa bloggerler sadece sanal üzerinde kalacaktı.Ama şimdi bu etkinlikler sayesinde dostluklar pekişiyor Yeni arkadaşlıklar oluşuyor.Çok güzel bir etkinlik olmuş emeği geçenlerin yüreği sağ olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür blog dünyasından güzel dostluklarım var. Yorum için teşekkürler ablacım. Sevgiler...

      Sil
  5. Canım. Ne güzel işte etkinlikler sıcak oratmlar yakınlaştırıyor sizleri.. Ellerine sağlık seninde grafik tasarım da çok güzel olmuş. sevgiler hep daim olsun.

    YanıtlaSil
  6. herşey çok güzel gözüküyor..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir etkinlik olmuş,görüntüler çok güzel.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir etkinlik olmuş.Herşeyin özenle hazırlandıgı belli.Çoook romantik bir ortam :))

    YanıtlaSil
  9. ben bloğunuza yeni geldim,takibe aldım.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Yağmurcuğum ben de hala bitiremedim yazıyı inşallah yarına yayınlamayı düşünüyorum:))Emeklerine sağlık senin de tatlım..Çok başarılı bir iş çıkarmıştın yine..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Canım ayaklarına sağlık, emeklerine sağlık. Çok teşekkür ediyoruz her şey için:)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. yağmurcum keyefli bir gün olmuş ne güze sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. geçen yıl sevg,ili ilknurun anneler günü etkinliğine katılmıştım bende .bu tarz etkinlikler çok keyifli oluyor.bol etkinlikli keyifli günleriniz olsun.sevgiler..

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.