4 Mart 2015 Çarşamba

Pis kokmasa mis koksa...

Febreze, kötü kokuları maskelemek yerine ortadan kaldırıyor!

Açıkça söylemem gerekirse oda kokularından hoşlanmıyorum. Nefesimi tıkıyor gibi geliyor. Hele ki kötü kokuları havadan sildiğini hiç düşünmüyordum. Ta ki Febreze ile tanışana dek. İstinye Poligon tarafındaki bir mekan seçilmişti etkinlik için. İşyerinden izin alıp koştur koştur yetiştim şükür. :) 
Gittiğimde blogger arkadaşlarım gelmişti. O kadar üşümüştüm ki şöminenin önünde aldım soluğu... Sevgili Annemineli Zehra ablamda Bursa'dan kalkıp gelmişti. Kendisini çok seviyorum. Canım ablam. :)
Yeni tanışıp elektriğimin güzel tuttuğu Beyhan'ın Mutfağı Beyhan arkadaşım ve Ayça hanım ile birlikte...
 Özlem hanım. Kendisine hayranım. İşini çok titizlikle yapıyor ve başarılı.. :)
 Plastik balık vardı. En çok onlara bayıldım. Keşke benim olsa diyebileceğimiz tarzda oyuncaklar. :)
Sevgili Emel Yılmaz Akan canım arkadaşım. Çerçeve içine daldık birlikte. Ben balık oldum. O da benim kötü kokularımı silen Febreze kadını. :)

Masa düzeni bir harikaydı...

Gülhan Kara hanımfendi ve Ayça hanımefendi. Sıcacık toplantıya konuşmaları ile başladık.

Yetiş Febreze sloganıyla oda, araba, koku yayıcı difüzör ve kumaş ferahlatıcı üreten Febreze ile bir süre önce İstinye Park'ta bir tanıtımda ilk tanışmıştım. Ürünü geçenlerde balık pişirdiğimde mutfak ve salon çok kokmuştu. Denedim ve sonuç süper. Balık pişirdiğimi unuttum diyebilirim. Gerçekten Febreze işi biliyor. Febreze benim için bir ilk. Katıldığım bu etkinlikte sevgili Gülhan Kara hanımefendinin eşliğinde katıldığım bir etkinlikte bunu tekrar yaşadım.

Ve balık kokusunu giderme testini bir daha tekrarladık. Ton balığının yağının üzerine sıkıldığında artık kokladım, koku kalmamıştı. 

Gülhan hanımın kendi tarifiyle hazırlanmış menü. Hepsi çok lezzetliydi. Sebze ile hazırlamıştı.
Febreze'ye bu güzel gün için ve enfes yemekler için Gülhan Kara'ya çok teşekkür ederim. :)

Febreze Ürünleri:
Aerosol, koku yayıcı difüzör, kumaş ferahlatıcı ve araba ürünleri olmak üzere 4 farklı ürün tipi olarak satışa çıkan Febreze, 9 farklı koku alternatifiyle tüketicilerle buluşuyor.
*Febreze Freshelle Aerosol: Kötü kokuları giderirken evinize hafif bir koku yayarak ferahlık sağlamak üzere özel olarak tasarlandı. Bahar Çiçekleri, Beyaz Çiçekler, Dağ Esintisi, Lavanta Konforu, Okyanus Esintisi, Siyah Vanilya ve son olarak Yeni Alp Esintisi olarak 7 farklı kokusu bulunuyor.
*Febreze NonStop Fresh Koku Yayıcı Difüzör: Fişsiz ve pilsiz çalışan şık tasarımlı bir oda kokusu. Odanıza hafif ve ferah bir koku yayılması için sadece iki ayda bir difüzöre küçük bir kokulu yağ kartuşu takmanız yeterli. 4 farklı kokusu bulunuyor.
*Febreze Car Araba Kokusu: Açıldıktan sonra 30 gün boyunca aracınıza hafif ve ferah bir koku yayan ve enerjiye ihtiyaç duymadan kesintisiz çalışan bir oto kokusu. 4 farklı kokusu bulunuyor.
*Febreze Kumaş Ferahlatıcı: Halılar, perdeler, kıyafetler gibi birçok kumaş türüne etki ederek kötü kokuları yok ediyor.

7 yorum :

  1. Febreze'yi bende kullanıyorum ve çok memnunum.

    YanıtlaSil
  2. Etkinlik nerede Yağmur oraya :))) Canım güzel bir etkinlik olmuş . Febreze'yi merak ettim :)) Ben de en kısa sürede deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bloggerlar kaar değil. Hele ki işe gireli 8 ay oldu. Sanırım 8 taneye gitmişimdir 8 ayda. Seçici davranıyorum ve her yere gitmiyorum / gidemiyorum. O nedenle sevdiğim PR ajansları davet edince veyahut markalar seve seve kabul ediyorum canım. :) Bence de denemelisin. Koku sevmeyen biri olarak çok sevdim canım. Sağol.

      Sil
  3. Canımsın benim ne kadar güzel bir yazı olmuş…
    Seviyorum seni tatlım öpüyorum en kocamanından …
    Sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler. Sen de canımsın. Öpüyorum bende. Sevgiler. :)

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.