1 Temmuz 2015 Çarşamba

Köşdere Kırk Geçit Termal Otel blogger etkinliği...

Merhabalar;

Güzel bir deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Uzun süredir diz ağrısı çeken biri olarak arzu ettiğim termal otel deneyimimi sevgili Fatma Samsa Yılmaz'ın daveti üzerine yaşadım. Kaz Dağları oksijen bakımından dünyanın sayılı yerlerinden biri olarak anılıyor. Orada bulunuyor Köşdere Kırk Geçit Termal Oteli...

Çanakkale'nin Biga ilçesine gitmek için yola çıktım ve mekana vardım.




Sabahın erken saatlerinde mekanda olmak çok güzeldi. Odamın anahtarını alır almaz yerleştim ve dışarıya çıkıp hemen gezmeye başladım.
Güzel bir kahvaltıya oturduk evvela. Açık büfe kahvaltısı çok güzeldi. Yiyeceklerimizi alıp blog arkadaşlarımızla birlikte dışarıda kahvaltı etmeye başladık. Tesisten faydalanmak için sabırsızlanıyordum.
Mekana varan ilk blogger grubu olarak hemen hazırlanıp termalin kapalı havuzuna girdik. Havuz oldukça sıcaktı.
Başta çok iyi geliyor ama sonra bir garip hissediyorsunuz kendinizi. Meğer sıcaklığa çok dayanılmazmış. 10 dk dursanız yeter deniliyor. Ben sanırım 15 dk durdum. :) Çünkü dizlerimde kireçlenme var. Ve bir şekilde iyi geleceğini işitmiştim. Gerçekten çok iyi geldi. Havuzun karşı tarafında hamam var. Ortada göbek taşı. Kenarda ise duşlar. Bir çıktım baktım öteki grup gelmiş. Onlarla bir daha girdim. :)) Bol bol yıkandım. Herşey süperdi.

Termal suyun faydalarını şöyle sıralayabiliriz:

— Cildi canlandıran, pürüzsüzleştiren cilt güzelliğini olumlu yönde desteklemesi
— Gerginlik ya da uyku bozuklukları gibi depresif problemlerin atılması,— Kas romatizmatizmaları ve yumuşak doku romatizmaları hastalıklarının iyileşmesi,— Deri hastalıklarından; sedef hastalığı, egzama ve akne/sivilce tedavisinde,— Ortopedik ameliyat ve kırıklar sonrası dönem,           — Spor yaralanmaları,— İnme sonrası dönem,— Kireçlenme / eklem hastalıkları— Kronik bel ağrısı

Bornozlarla çıkıp odamıza gittik. Hazırlanıp restaurantta bize ayrılan yerde öğle yemeği yedik. Lezzetli yemekler vardı. Blogger arkadaşlarımdan bazısı ancak akşam saatleri yetişebildiler. Bu bizi çok üzdü. Onlarla birşeyler yapmayı planlarken gelemediler. Tabi biz erken gitmenin faydasını bayağı bir görmüştük. Hem havuza girme, hem tesisten faydalanma hem de dinlenme fırsatı bulmuştuk. Erken kalkar erken yol alır dediklerini bizzat yaşadım. :)


Tesisin içini gezerken enstantaneler... :)

Güzelce mekanı gezdik blogger arkadaşlarla. Mekan oldukça ferah. Her yanı ağaçlarla kaplı. Akşam tekrar odamıza gidip hazırlandık akşam yemeği için. Yemekten evvel sevgili Fatma ve Bihter hanımların sunumlarını dinlemek için toplantı odasında toplandık.



Bihter hanımdan ayrıca bahsetmem gerekirse çok hanımefendi birisi. Kendisi hem anlatımı ile hem de mekanı tanıtımı ile gözümü kırpmadan izledim kendisini diyebilirim. Kendisi mekanın özelliklerini ve bir yıldır devraldıklarını açıkladı. Ayrıca tesisin içerisinde bulunan kaynağın ilk çıkış yerinde durmanın bizlere suya girmekten daha çok fayda sağlayacağını söyledi.
Çünkü içimize çektiğimiz kükürtlü havanın bizi içeriden iyi geleceğini söyledi. Ve şunları ekledi:
— Köşdere Kırkgeçit Termal, şifalı kaplıca suyunun kendi cazibesi ile yüzeye çıkan sağlık ve güzellik için sıkça tercih edilen şehir merkezine 17 km mesafede yer alan ve villalardan oluşan bir tesistir. Köşdere Kırkgeçit Termal Otel açık ve kapalı yüzme havuzları, fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezi, doğal inholasyonu, Türk hamamı, günlük banyoları, masaj odası, toplantı salonu, Kazdağları içinde yürüyüş parkurları gibi sosyal imkanları ile misafirlerinin beğenisini kazanmıştır." diye anlattı.

Fatma'nın "Tarçın Events Yaza Merhaba" için sponsorların hediyelerini bizlere takdim ettiler. Güzel ve şirin hediyelerdi...
Toplantı bitiminde yemek yemeye ve eğlenmeye restauranta gittik. Yemek servisleri başladı.



Arkasından İbrahim Köşdere ve eşlerinin teşrifiyle kendisiyle tanıştık ve tesisin geçmişteki durumunu ve yapılanları bir bir anlattılar. Güzel bir sohbetin arkasından 3 müzisyenin katılımıyla çalıp oynadık. Akşamımız güzel geçti. Hiç uyumadığım için gün sonunda hemen uyumaya gittim.

Sabah uyandığımda hemen soluğu termal havuzda aldım. Ardından kahvaltıya restauranta gittim. Sonra masaja gittim. Oradaki hanımefendi çok tatlıydı. Emeklerine yüreğine sağlık...


Bizim otobüs grubu olarak saatimiz geç kalktığı için Bihter hanımla konuştum. Sağolsun özel araçla bizi gönderdiler.


Tarçın Events Fatma Samsa Yılmaz'ın ve Bihter Köşdere'nin davetiyle gittiğim bu mekandan çok faydalandım. Öğrendiğime göre fiyatları da çok uygundu. Tekrar gideceğim. Tabi bu defa anneme. :)

Sevgili Fatma'ya daveti için ve hediyeleri için, Bihter hanıma ve tüm Köşdere Kırkgeçit Termal Otel ekibine güler yüzleri ve ilgi alakaları için çok çok teşekkür ederim.

Tekrar görüşeceğiz. :)


Siz de mekanı internet ortamından incelemek ve mekana gitmek için

http://www.kirkgecittermalotel.com tıklayabilirsiniz veya Köşdere Kırkgeçit Termal Otel
Ilıcabaşı köyü, Biga Çanakkale 0286 394 80 08 no'lu telefondan ulaşabilirsiniz.

Sponsorlar:

KÖŞDERE KIRKGEÇİT OTEL http://www.kirkgecittermalotel.com/
GÖKÇEK MOBİLYA GOKCEKMOBILYA (İG)
AR YILDIZ www.aryıldız.com
BEBAK www.bebak.com.tr
OTACI www.otaci.com
GÜLSÜM ABLA GULSUMABLA (İG)
GOOD JOB EVENTS GOODJOBEVENTS (İG)
DELYAS DELYAS (İG)
HCCARE www.sacbakım.com
GÜL TASARIM www.gultasarim.blogspot.com.tr
ERİŞ GIDA www.nudo.com.tr
MAYON MASKE Mayonkilmaskesi (facebook)
BEĞENDİM PAYLAŞTIM Begendim_Paylastim (İG)

2 yorum :

  1. çok güzel bir hafta sonu geçirdik imkan olsa yine giderim yani oraya çok sevdim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim. Bir gün yine gitmeyi planlıyorum. Nasip. :) Bloğumu ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim. :) Sevgiler.

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.