26 Mart 2014 Çarşamba

Ispanaklı Omlet...

Ispanağı sevmeyen yok. Neye de koysanız, hangi malzeme ile birleştirseniz yakışıyor. Ben de farklı bir tat denedim. Lezzeti süper oldu. Ailem bundan sonra böyle yap dediler. :)
farkli omlet, ispanakli omlet, Ispanakli yemekler, omlet, peynirli omlet, yoreselyemekler, yumurtali tarifler, kahvaltilik, kahvaltiliklar,

Malzemeler:
300 gr ıspanak
5 yumurta
100 gr peynir
1 baş kuru soğan
1 tatlı kaşığı pulbiber
1/2 çay kaşığı tuz
2 yemek kaşığı zeytinyağı


Hazırlanışı:
Ispanakları temizleyip bir defa yıkayıp sonra temiz suda 1 saat kadar bekletin. -ki kumu dibine çöküp ıspanaktan ayrışsın. Sudan çıkarıp elinizle ikiye üçe bölün. Mümkünse suyunu yeşillik kurutmada yoksa temiz bir havlu ile kurutun. Kuru soğanı yağda çevirip üzerine ıspanağı atın. Üzerine peyniri ufak parçalar halinde yayın ve yumurtaları kırın. Eğer yumurtayı bütün dağıtmadan yemek istiyorsanız üzerini kapakla kapatıp kısık ateşte pişirin. Pulbiberi atıp servis edin.

Afiyet olsun.

24 yorum :

  1. ellerine sağlık sevilmezmi hiç.. bende tek tek yumurta kırıp yaptım fırında. afiyetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm fırında bayağı farklı olmuş. O şeklini de yapayım ben bir gün. Teşekkürler canım. :)

      Sil
  2. lezzetli olmuştur, ailen çok haklı :)
    afiyetle
    g+

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik, cok severim yaninda cayda varsa harika olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin çay olsun canım. Ne zaman istersen, buyur. :) <3

      Sil
  4. çok severim yumurtalı ıspanağı ellerin dert görmesin, ellerine sağlık sevgiler g+1

    YanıtlaSil
  5. Nefis olmuş bu ara yumurtalı tarifler gözüme ayrı bir güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa tadına bir de baksan. Süper oldu. :) Sevgiler.

      Sil
  6. ellerine sağlık canım pratik ve nefis bi yemek olur ,akşama deneyeyim

    YanıtlaSil
  7. duruşu lezzetlı bellı edıyor elıne sağlık

    YanıtlaSil
  8. Yalnız bu omlet değil ıspanaklı yumurta olmuş canım :)
    Pek severiz biz de, kahvaltı da ikindide pek bi güzel olur. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde peynir var. Demek ki omlet olmuş. :)))) Sağol canım. Kahvaltı, her türlü yerim ben bu yemeği... Sevgiler.

      Sil
  9. Ellerinize sağlık bende ıspanağı çok severim :) Belgüzar yılmaz yıldız artılandı .

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık canım. Ben çok severim de evdekiler yemiyor.. Bu kış hiç yapmadım..)) G+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evdekiler bizim şükür yiyorlar. Annem küçükken alıştırdı bizi. Şimdi sorunsuz yapabiliyorum. :) Gel bana yapayım sana. birlikte yeriz inşaallah. :) <3

      Sil
  11. Ben ıspanağın her haline bayılıyorummm:)
    Ellerine sağlık canım,nefiss görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ziyaretine ve yorumuna çok sevindim. Çok teşekkürler. Ben de çok seviyorum ıspanağı. Sağol. :) <3

      Sil
  12. Ellerine sağlık Yağmurcum haerika görünüyor afyetler olsun canım..

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.