22 Haziran 2017 Perşembe

mutlubi içimizi açan bir bahçe...

Tüm özel günlerde ilk aklımıza gelen nedir?
Sevgimiz ve sevgimizi gösteren bir hediye.
Bu bazen peçeteye çizilmiş bir kalp bazen de mutfakta güzel kokular yayan kek olabilir.
Ve tabi ki bugünü süsleyen harika çiçekler.

Artık bazı çiçekler yanında ekstra hediyeye ihtiyaç duymadan kendi kendilerine “tüm mesajlarımızı” iletecek durumdalar.
Mutlubi gibi.
Ben özel günlerde gül, karanfil gibi hediye edilip sonra atılacak buketlerden hoşlanmıyorum. En nihayetinde solup çöpe gidiyor.
Mekanlarınızda hoş bir dekor olarakta kullanabileceğiniz özel tasarım çiçekler hem uzun vadeli olarak hediyeniz kalıcı oluyor hem de görsel olarak oluşturdukları harika mekanlara anlam katıyor.
Orkideden teraryuma kadar pek çok özel tasarım çiçekleri mutlubi.com sitesinden ulaşabilirsiniz...
Başarı, sağlık veya sadece hatırlama amaçlı hediyeler için  “mutlubi” yi  incelemeye başlayın lütfen. Sevdiklerinizin yüzünde gülümseme kalbinde sevgi ile mutlu olsun her günü.

Teraryum ismini duymuştum fakat ne olduğuna dair bir fikrim yoktu. Özenli mekanlarda hep görürdüm. -ta ki mutlubi.com'u duyana kadar. Sevgili Soran Anne Çiğdem hanım tanıştırdı beni.
Evimin güzel bir yerine yerleştirdim. Resmen mekan renklendi.

www.mutlubi.com dan bu güzel ürünlere canlı bahçe – teraryum – geometrik teraryum ve çeşitli malzemelere ulaşabilirsiniz.

Siparişlerinizde kargodan kaynaklı herhangi bir gecikme olmaması için İstanbul içine kendi araçları ile teslimat yapıyorlar.

Üstelik size özel %15 indirim kodumuzda var: yemeksohbetleri

2017 sonuna kadar geçerli kadar geçerli :)

Mutlubi sitesini incelemek ve sipariş vermek için:
https://www.mutlubi.com/ magaza/pembe-bahce/

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.