4 Haziran 2012 Pazartesi

Dönerci Ali Usta / Blogger Etkinliği...

Şimdi size bir dönerciden bahsetmek istiyorum. Dönerci deyince aklınıza küçük bir köşe başı büfesi gelmesin. Çünkü şimdiye kadar gördüğüm ve tek branş üzerine işletilen bir döner restaurantı. Geçtiğimiz cumartesi günü gitmekte mecbur olduğum fotoğrafçılık kursunu ekip bu etkinliğe gittim. :)) Şanslıyım sonradan duydum kurs o gün iptalmiş sınavlardan dolayı. :)) Bu aralar sık sık ismini duymaya başladığım sosyal medyada ismi geçen Dönerci Ali Usta mekanını görmeyi bir arkadaşımın daveti üzerine gittim. Geç kaldığım için en son ben gitmiştim maalesef. Masada beni düşünüp yerim ayrılmış ve güler yüzü ile beni bekleyen sevgili Mehmet bey, Erdem bey (sosyal medya uzm.) ve blogger dostlarım beni bekliyordu.  
Dönerci Ali Usta "İskender"
Dönerci Ali Usta "Porsiyon Döner"
İskender ve porsiyon döner ısmarladık arkadaşlarla. Ben döner yedim söylemesi ayıptır. :)) Ben Şanlıurfa kökenliyim. Etle aram iyidir. Tam damak tadıma uygun bir et lezzeti vardı.
Yenirken kendinizi bir anda Hatay'da hissettiren "künefe" :))
O kadar hafif bir künefe ki hepsini yedim. :)  

Girişteki salon.


Şimdiye kadar bu kadar çok görmediğim döner. :)
Blogger dostlarım

 Mehmet bey @gurmem ve Ali Usta
Ali Usta sağolsun bizimle tek tek el sıkıştı. Masamızda oturup bizlerle sohbet ettiler. Kendisine teşekkür ederim.

Bu kadar lezzetli sunumu ve sürprizleriyle günüme renk katan bu etkinliğe daveti için sevgili Mehmet beye ve Dönerci Ali Usta Ali Bey'e ve güler yüzü ile bizleri karşılayan eğitimli ekibine sonsuz teşekkür ederim. :)
Fotoğraf karesine bir kısmını sığdırdığım Bulgurium markalı hediyeler için Mehmet Bey'e ayrıca teşekkür ederim. :)

10 yorum :

  1. MERHABA
    TOPLANIYOR OLMANIZ ÇOK GÜZEL.
    DAHA NİCE GÜZEL,KEYİFLİ ,BOL SOHBETLİ TOPLANTILAR YAŞAMANIZ DİLEĞİYLE.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel bir gündü .Hepinizi bir arada görüp sohbetler etmek işte bu da en güzeliydi .Hepinize çok teşekkürler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende geldiğin için ve seni gördüğüm için teşekkür ederim ablacım. Öptüm. :)

      Sil
  3. çok güzel bir gündü.. yeniden karşılaşmak dileği ile güzel günler temenni ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içinde öyle. Teşekkür ederim. Görüşmek üzere. :) Selamlar sevgiler.

      Sil
  4. herşey çok güzeldi. eleştirecek bişeyde bulamadım diyordum buldum otoparkı küçük. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))) Varya Senem süpersin ya. Yanıt bile veremiyorum... Gerçekten bende eleştirecek birşey bulamıyorum... Süper.

      Sil
  5. Bu markayı hiç görmemişim, ama ambalajlar çok avrupai...Harika bir etkinlik olmuş, ne güzel.Bir dahakine bende geleyim, taaa İzmir'den.

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.