23 Mart 2014 Pazar

Kuru fasülye salatası...

fasulye salatasi, salatalarmezeler, salatalar, fasulye yemekleri, kuru fasulye salata, pratik salata, sogan salatasi
Malzemeler:
1 baş kuru soğan
1 su bardağı kuru fasülye
1/2 bağ maydanoz
2 yaprak amerikan kıvırcık
1 tatlı kaşığı kuru nane
1 tatlı kaşığı pulbiber
1 çay kaşığı tuz
1/2 limon


Hazırlanışı:
Fasülyeyi geceden ıslatıp ertesi gün haşlayın. Eğer ıslatmadıysanız yine olur ama daha uzun süre haşlamanız gerekir. Fasülyeler piştikten sonra suyunu süzdürün. Kuru soğanı ortadan ikiye bölüp yarım halka şeklinde doğrayın. Kıvırcığı yıkayıp ince doğrayın. Baharatlarını atın ve limonu üzerine sıkın. Salatamız hazır.

Afiyet olsun. :)

18 yorum :

  1. Ellerine sağlık tatlım ;)

    YanıtlaSil
  2. ben acayip nohutcuyum ama fasulye de olur:)) ellerine emeklerine sağlık Yağmurcum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bakliyatgillerden en çok nohutu sonra da fasülyeyi severim. Fasülye yakıştı. Ben de ilk kez denedim bu salatayı. Çok sağol canım. Ziyaretin içinde teşekkürler. <3 :)

      Sil
  3. Ellerine saglik, acikinca blog gezmesi zor oluyor, cokta lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'tan karnım tok. Ben de bol bol gezebildim şükür. :)) Sağol canım.

      Sil
  4. Merhaba canım, daha dün fasulye piyazı yedim :))) Çok severim hele ki soğuk olursa. Ellerine sağlık, iştah açıcı görünüyor. Afiyetler olsun canım.
    Güzel bir hafta diliyorum hepimize,
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten leziz. Enfes tadının yanında hem de sağlıklı. Çok sağol. Sevgiler. :)

      Sil
  5. ellerine sağlık kuru köfte ile çok severim.. mımmmmm . Ben ayrıca gplus dan da paylaşıyorum bilginize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol ablacım. Ben de blog gezintilerimde buna dikkat ediyor ve paylaşıyorum. Sevgiler. :)

      Sil
  6. Ellerine sağlık Yağmurcum.. Bizde de özellikle köftelerin yanına çok yapılıp yeniyor.. G + ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm ben öyle salata olsun diye yapmıştım. Doğrudur. :) Sevgiler...

      Sil
  7. Merhabalar,
    Ellerine emeğine sağlık canım. Çok lezzetli görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  8. bu salatayı görünce hep aklıma ızgara köfte geliyor :)
    eline sağlık g+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet başka yorumlarda geldi ızgara köfte diye. Ben de deneyeyim ızgara köftenin yanında. Sağolasın. :)

      Sil
  9. Nefis görünüyor köfteyle de çok uyumlu olur, bu salatayı görünce Akçabaat köfte yapan bir yer vardı aklıma orası geldi, ellerine sağlık artııı g+1 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben salata olarak düşünmüştüm ama bundan sonraki ilk köftede deneyeceğim canım. çok sağol. Selamlar. :)

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.