9 Temmuz 2012 Pazartesi

Tursil Jel ile Çiçek Atölyesi...

Geçtiğimiz hafta Tursil ile ilgili bir etkinlik daveti aldım Müge Akay hanımefendiden. İçeriğinde Ege Soley ile aranjman ve saksıda çiçek tasarımı workshopu yazıyordu. Bu beni oldukça heyecanlandırdı. Workshopları çok seviyorum ama hiç çiçekle ilgili bir etkinliğe gitmemiştim. :)) Görsellerle desteklenen bir tanıtım konuşması yapıldı. Ben evde toz deterjan kullanan birisiyim. İlk kez sıvı deterjan konusunda bilgi aldım ve ne denli kolaylıklar sağladığını öğrendim. Özellikle renkli çamaşırlarda toz deterjanların tam çözünmemesi benim bir defa daha durulamamamı gerektiriyordu. Bazen çıkarıp elde bile yıkıyordum. Öğrendim ki sıvı deterjanlar zaten çözünmüş olduğu için su ile temasında hemen işleme koyuluyor ve gereken temiz sonucu sağlıyordu.

Tanıtım konuşmasından sonra çiçekler ve aranjman yapımı konusunda uzman isimlerin başında gelen Ege Soley, leylak ve kır çiçeği kokularının Tursil Jel ile temizliğin sembolü olduğunu ifade ederken bizlere çiçek aranjmanı yapmayı öğretti. Şimdi elime alsam çiçekleri yine yaparım. Onun kadar başarılı olamam ama işe yarar buketler ve aranjmanlar yapabileceğime inanıyorum. :))

Alışmışım yemekli etkinliklere. Böyle bir workshop benim açımdan oldukça faydalı ve değişik bir durum oldu. :)


Eski Türkiye ve Avrupa Güzeli Neşe Erberk’i marka yüzü olarak seçen Tursil Jel, “Yuvanızın Baş Tacına Yakışan Mis Gibi Temizlik” sloganı ile yola çıktığı tanıtım organizasyonlarında bulunmaktan çok mutlu oldum.

Bugüne beni dahil eden sevgili Müge Akay'a, bizlere aranjman ve saksı çiçeği tasarımı yapmasını öğreten sevgili Ege Soley'e ve organizasyonu yapan Tursil'e çok çok teşekkür ederim... Başka etkinliklerde görüşmek dileği ile. :)


2 yorum :

  1. Canım gülen yüzün hiç solmasın hep gülsün.Çok güzel bir gün geçirmişsiniz,daha da iyileri nasip olsun.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım. Öpüyorum. :) Selamlar...

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.