25 Kasım 2014 Salı

Ali Baba Nargile & Restaurant blogger tadım etkinliği...

Geçtiğimiz hafta pazar günü bir tadım etkinliği gerçekleştirdik.

Sevgili Ohannes Kan'ın daveti üzerine Ortaköy'de bulunan mekana vardık. Aslında gidişimiz oldukça enteresandı. Annemle o taraflarda işimiz vardı. İşimizi halledecek direkt mekana geçecektik. Evden çıktık ki 16 Kasım Avrasya Maratonu koşu günüymüş. Tramvaylar Beyazıt'a kadar çalışıyormuş. Önce bir panik havası sonra abime seslendik ve sağolsun bizi bıraktı Ortaköy'e. Yolda sevgili arkadaşım Sevil Yedikardeşler'i aldık. Hep birlikte yola koyulduk.
Açık havada olmasına rağmen montla geldiğim restaurantta elbisemle oturabildim. Sanırım en çok sevdiğim yanı buydu. Tepelerden ve yanlardan gelen sobanın sıcaklığı ile üşümek mümkün değildi. :)
Mekana varır varmaz Ohannes bey'in sıcacık karşılaşması ile masamızda yerimizi aldık. Blogger dostlar bir bir gelmeye başladılar. Planlanmasında katkım olan bu özel günde çok heyecanlıydım.
Ali baba Nargile ve Restaurant 1993 yılından bu yana Tophane'de müşterilerine hizmet veren oldukça bilinen bir firma. Gelen taleplerin bir karşılığı olarak Ortaköy'de restaurant olarak yeni bir şube ile sevenlerine hizmet vermeye oldukça şık ve işlek bir mekanda devam ediyor.




Blogger arkadaşlarım... :)


Yemek ne kadar lezzetli olursa olsun, sunum yemekle pekişen bir şey. Ben ilk kez hayatımda çorbayı döküm tencerede yedim. Tahtanın içine kapak, kaşık ve kurutulmuş ekmek ile harika bir sunum ve lezzet sundu. Ben yemeklerimi sıcak severim. Çok iyi bir buluş bence. :)
 Bizim Tarsus lahmacununa benziyor görüntüsü. Yemesi ve lezzeti çok güzeldi.
Kaşarlı... Tereyağı ile enfes bir lezzetli.
 Karışık kebap. Pirzola ve köfteden yedim. Bence gayet başarılıydı lezzeti.
Sac tava ekmeğe bana bana yedik. Biraz sulu olmuştu. Ben daha kuru severim ama tadı güzeldi.
Kahve sunumu çok güzeldi. Suyun içine hap gibi birşey atıyorlar. Duman tütüyor kahvenin yanında. Önce içilecek birşey sandım. Meğer içilmiyormuş. Bardağın üzerinde yazıyor. :)

Sevgili Gönül İler, Oya Emerk abla solumda. Masada oturanlar soldan sağa Arzu Batur, Leyla Kılıç abla,  Asiye Aksakal abla ve Gizem. Asiye ablam sağolsun Ankara'dan geldi. Sağolsun. :)
Yemek yedikten sonra mekanı geziyorduk. Hoş bir hatıra oldu. :)



Üst katını gezerken baktım ki 2 tane kapalı 1 tane açık salonu var. Kapalı salonlarına bayıldım. İçinde TV ve hoş bir masası var. Özel toplantılarda dışarı kapalı sohbet etmek ve rahat etmek isteyenlere harika bir çözüm olmuş. 
Yemekleri yapan aşçı. Emeklerine sağlık şefim. :)

Ortaköy'de güzel ve nezih bir mekan arıyorsanız mutlaka tavsiye ederim. Ulaşımın kolaylığı ve mükemmel servis için gidilesi hoş bir restaurant.

Başta Ohannes Kan'a ve restaurant sahibi Mert Yoğurtçu'ya, şefimize, tüm emeği geçen çalışanlara ve tüm davetimize icabet eden blogger dostlarımıza da geldikleri ve günüme güzellik kattıkları için çok teşekkür ederim. :)

İletişim için: Ortaköy Mah. Muallim Naci Cad. No: 43/1 B2  Beşiktaş / İstanbul
Tel: (0212) 327 18 28

Sosyal Medya hesapları:
www.facebook.com/AliBabaNargileRestaurant
www.twitter.com/alibabanargile

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.