1 Kasım 2014 Cumartesi

"Kemik Arkadaşım" blogger buluşması...

Geçtiğimiz hafta sonu Fidan Başaran ablanın beni davet etmesi ile katıldım bu etkinliğe. Uzun zamandır etkinliklere katılamıyordum. Ama mevzu bahis sokak hayvanları olunca katılmadan edemedim.


Sevgili arkadaşım Sevil (renkrenklezzet.blogspot.com) sitesinin sahibesi ile birlikte yollara düştük. Biz bayağı heyecanlanmış olacağız ki bayağı erken gittik. İyi ki gitmişiz. Güzel bir havada boğaz gezintisi yaptık. Uzun zamandır gitmemiştim. Çok iyi oldu. :) Balıkçıların tuttukları lüferler. Hepsi canlıydı.


Fidan ve Filiz ablamın güler yüzleri ile karşılaşması, evlerinde olacak bu etkinlikteki tüm heyecanımı yatıştırdı. Bu çerçeveye de bayıldım. :)
Sevgili dostlarım Sevil ve Emel (eymininmutfagindan.blogspot.com).. :)
Sevgili arkadaşım canım Yasemin (gulumseyuzume.blogspot.com) sitesinin sahibi. Güzel bir dost ve arkadaş... Güzel günlerde hep birlikte olmak dileği ile. :)
Sağolsun Fidan hanım nefis yemekler hazırlamış bizler için. Hangisini yesem diye şaşırdım. :) Hepsi nefisti. Ellerine sağlık Fidan ablacım. :)
Ekin hanım Kemik Arkadaşım ekibinden... Sokak hayvanlarının başlarına gelen durumlardan söz etti. İnsanların ne kadar merhametsiz olduğunu anladım. Çünkü hayvanların kendi başlarına meydana gelen hastalanma ve açlığın yanı sıra birebir hayvanlara yapılan kötülükleri kaleme dökemeyeceğim. Çok kötü şeyler. İnsan şunu demekten alıkoyamıyor kendini "Azıcık insan olun." :(
Kemik Arkadaşım ekibi Kurtköy / Pendik tarafında ormanlık alana haftada 2-3 defa yemek ve bakım için gidiyorlarmış. Veteriner dostlarında yardımıyla bazı hayvanların bakımını yapıyorlarmış. Allah razı olsun tüm ekipten ve gönüllü veterinerlerden...
Sevgili Ekin hanım ve ben...

Fidan hanım çok güzel düşünmüş ve bugüne gelen katılımcıların parmak izlerinin bulunduğu bir ağaç tablo hazırlamış. Parmak basıp üzerine imzalarımızı attık. :)
Çok hoş bir anı oldu. :)


Fidan hanım sağolsun bu etkinliğe sponsorlar dahil etmiş. Koca bir torba dolusu hediye ettiler. Kendisine çok teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda sponsorları ve ürünlerini tanıtacağım. :)

4 yorum :

  1. teşekkürler Yağmur'cuğum bu güzel yazın için :)
    devamını heyecanla beklicem canım
    iyiki geldin iyiki seni tanıdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ablacım. Ben de iyi ki gitmiş ve iyi ki seni tanımışım. Sevgiler. :)

      Sil
  2. İmreniyorum sana, etkinlikler perisi

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.