3 Haziran 2015 Çarşamba

Waffle House Bistrotheque blogger tadım etkinliği...

Herkese merhabalar :)
Deneyimlerimi her zamanki gibi sizlere aktarmak istedim. Yazıma başlamadan evvel söylemeliyim ki ben hiç waffle yemedim. O nedenle çok heyecanla etkinlik davetini kabul ettim. Mekan Akbatı AVM'de idi. Sağolsunlar bizi servis ile aldılar. Bu bizim ulaşımımız için çok güzel oldu. Bazı blogger arkadaşlarım Anadolu Yakası tarafından gelmişlerdi çünkü. Mekana gittiğimizde güler yüzlü bir ekip bizi karşıladı. Hemen bize ayrılan yere geçtik. Önce lezzetli bir kahve ile etkinliğimize başladık.

Sevgili blogger dostlarım Beyhan ve Leyla ablam...
Mekan çok şık ve ferah. AVM dışındaki bölümde olduğu için bahçesi de var. Hava da çok güzeldi. Ev yapımı limonata eşliğinde, fesleğen ve sarımsak, zeytinyağında kızartılmış ekmekler ve atıştırmalıklar geldi.

Mantar soslu bonfile yanında demiglas sos ve el yapımı Fransız püresi eşliğinde...
Ve günü tamamladığımız son lezzet WAFFLE... İlk kez yedim. Tadı bana çok farklı geldi. Ve de şekerli. Sanırım müdavimleri çok. Hamuru ince ve kıtır severler için ideal bir lezzet… Ben de zamanla alışacağım. Ama sevdim. Porsiyon çok büyük. Ancak yarısını yiyebildim. Tabi bunda diğer yemeklerin bolluğu ve çeşit çokluğu başlıca sebep idi...
Mekan sahibi İsmail Karademir bizlere yemek işiyle olan alakasını ve Bistrotheque Waffle House oluşumunu anlattı. Sebze ve meyveler Antalya'dan geliyormuş. Etler ise Balıkesir'den geliyormuş. Aynı yerlerden alışveriş hem güven hem de lezzetin devamlılığı bakımından doğru karar bence. :) Ayrıca sorduğumuzda nereden geldiğini yiyeceklerin bilmek çok güzel oldu.


Bistrotheque Waffle House mekana bayıldım. Oldukça şık dekore edilmiş. İçerisi o kadar dekorun yanı sıra ferahtı. Çok sevdim. Kışında iç mekanı rahatlıkla tercih edebilirsiniz.
Waffle'ın yapıldığı yeri keşfettim. :)
Veee geri dönerken düşmemek için akrobasi hareketleri yaparak çektiğim bu poz ile yazımı kapatıyorum. :)

Bizleri kapılarını açan ve güler yüzünü esirgemeyen Bistrotheque Waffle House ekibine, İsmail bey'e ve Güldem hanıma çok teşekkür ederim. Herşey çok güzeldi. :)


Bakırköy Capacity'de de şubesi olan bu mekanı incelemek ve ulaşmak için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz.
http://bistrotheque.com.tr/restaurant
https://instagram.com/bistrothequetr

4 yorum :

  1. Çok güzel ve keyifli bir gün geçirmiş olduğunuz her halinizden belli.

    YanıtlaSil
  2. Yağmur'cuğum harika bir gün geçirmişsiniz.Almanya'dan yeğenim gelmişti o yüzden katılamamıştım cnmmm :(
    Saygınlığınla beni kendine sevdirdin tatlım. Anneciğine sevgiler gönderiyorum..
    Tatiide Kolombiya'ya gideceksin sanırım:) Sevgilerimi bırakıyorum....

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli ve bilgilendirici olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Takipteyim sevgiler..Ben de beklerim canım..

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.