20 Kasım 2015 Cuma

Pril & Açelya Akkoyun blogger buluşması...


Günaydın. :)

Bazen kendimi şanslı hissediyorum. Blogger olmak son dönemlerde blog yazarları ve instagram yazarları tarafından özel yazarlar olarak adledilsede ben normal bir günlük tutan olarak çoğunlukla özel günler yaşıyor ve yaşatılıyoruz. Bu özel günlerden bir tanesi de Pril'in düzenlediği Pril ve Açelya Akkoyun blogger buluşmasının İstanbul ayağına katılmak oldu. Takip ettiğim kadarıyla Antalya, Trabzon, İzmir, Ankara, Bursa gibi birçok ilde özel ve genel etkinlikler düzenlendi.
Blog yazarlarına özel olarak bir Radisson Blue Hotel'de toplandık. Açelya hanımı yaptığı oyunculuğundan ve Pril'in marka yüzü oluşundan biliyor ve sık takip ediyorum. Kendisi hayatımda gördüğüm en hanımefendi oyuncu bence. Samimiyeti ve mütevaziliği herşeyin önünde geliyor. Onu bir kez daha görmek çok keyifliydi.
Pril'in marka temsilcileri de toplantıda yer aldılar. Bulaşık ve makina deterjanı üzerine hepimiz fikirlerimizi ve güzel anılarımızı paylaştık. Benim aklıma gelen bulaşık deterjanının elimin derisine zarar vermemesi idi. Bulaşık dışında halı, banyo ve tuvalet temizliğinde de kullandığımı anlattım. Bazı hanımların koku, yıkama gücü ve köpürmesi onlarda temizlik hissini artırıyormuş. Benim icin asıl mühim olanı iyi durulanması ve derime zarar vermemesi. Sonuçta iyi kokmasını isteyecek bir durum görmüyorum. Su koksun yeter bana. :)
Pril instagram üzerinden #enhamaratbenim hashtag'i ile bir yarışma düzenliyor. Takip edip katılıp kazanırsanız bir yıllık bulaşık makinası deterjanı hediye ediliyor.
Sevgili Pril'e ve Açelya Akkoyun hanımefendiye bu özel hazırlanmış gün için ve Müge hanıma davetleri için çok teşekkür ederim. :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.