23 Kasım 2015 Pazartesi

Kenton Çikolatalı Kek Karışımı...

Kenton Vanilyalı ve Çikolatalı Kek karışımı gönderdi...

Hemen çikolatalı olanı denedim. Gerekli malzemeler arka yüzünde yazıyor.
Ekleyip kalıbıma döktüm. Bismillah diyerek attım fırına. :) Fırının kapağını hiç açmadım ve verilen süreye uydum. Sürenin bitmesine 6-7 dk kala fırının kapağını açtım. Çıkardığımda tam pişmişti... Demek ki fırından fırına ısı farklılıkları olabiliyor. Benim fırın midi boy küçük tezgah üstü bir fırın.
Benim evdeki kek kalıpları çokta iyi değil. Çoğunlukla yapışıyor. Kalıbı yağladım. Şaşırdım çünkü çıkınca ufak dokunuşlarla kalıptan çıktı.
Ve sonuç... :)

"Kenton Çikolatalı Kek Karışımı" yumuşacık dokusu ve mükemmel kıvamı ile; hem çiçek kalıp hem kelepçe kalıplarda dağılmadan tüm davetlerimizde güzel bir sunum sağlıyor.

Ayrıca Helal sertifikalı bir marka Kenton. Bu konuda hassas dostlarım ve arkadaşlarım var. Gönül rahatlığı ile tavsiye edeceğim bundan sonra.
Vanilyalı olanı da yakında deneyeceğim. Sosyal medyadan ve buradan paylaşımlarıma devam edeceğim. :)

Kenton'u takip etmek ve diğer ürünlerini denemek için:
http://www.kenton.com.tr/
Twitter: www.twitter.com/KentonComtr
Facebook: www.facebook.com/KentonComtr/

Kenton'a ve Ünzile hanım'a tüm ilgi alakaları için çok teşekkür ederim. :)

2 yorum :

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.