5 Ocak 2016 Salı

Vissmate / Temizliğin Kırmızı Kahramanı...


Geçenlerde denemem için vissmate bana çamaşır suyu göndermişti. Hemen denedim ama ancak yazıyorum. Yoğunluktan mutfağa pek giremiyorum. Annemde yaş aldı artık yetişemiyor. Sanırım unuttu bir süredir. Baktım lavabo fena olmuş sararmaktan. E hijyen dediler, maximum koruma dediler denemeden olmazdı. :)
Hemen limonlusunu döktüm çeşme arkasına ve lavabonun içine... Yoğun kıvamı ve hoş kokusu ile beni rahatsız etmedi. Malum tıkar insanın nefesini çamaşır suları. Açıkçası benim için hızlı etkininde önemi olduğu için tam 5 dk bekledim ve hemen yıkadım. Sonuç gözle görülür şekilde idi. Bayıldım. Fotoğraflarda da anlayacağınız gibi ovmadan direkt sonuç çok hoş.

Çeşmenin arkasındaki kirlerin hemen çıktığını ben farkettim.
Lavaboda keza öyle...


Ve final. 5 dakikanın sonunda böyle oldu. Tabi arkasından derinlemesine temizlik yaptım. :) Markanın kendi tercihleri ise çamaşır suyu çeşitlerinden mutfak için % 100 hijyen ve koruma için "Çiçek Bahçesi" çeşidini kullanmamızı öneriyorlar.


Gelelim markayı tanımaya...
2015 yılında kurulmuş yeni bir firma. Vissplus çatısı altındaki ilk markası ise Vissmate ürünü... 

Sevgili Vissmate markasına kendilerini tanımama fırsat verdikleri için çok teşekkür ederim. Siz de benim gibi deneyim yaşamak isterseniz tavsiyemdir. 

Genel bilgi, ürünler hakkında ayrıntılar ve pratik bilgilere ulaşabileceğiniz sitelerini inceleyebilirsiniz...
www.vissmate.com.tr 
Ve tüm sorularınız için ücretsiz sabit telefondan arayabileceğiniz 0850 211 01 21 no'lu telefonu mevcut.
Sosyal medya hesaplarından ise takip edebilirsiniz...
Facebook: https://www.facebook.com/vissmateturkiye
Instagram: https://www.instagram.com/vissmateturkiye/
Twitter: https://twitter.com/VissmateTurkiye
e-mail: info@vissmate.com.tr

1 yorum :

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.