16 Aralık 2016 Cuma

Fairy ile "İnanmayan Gelsin" blogger etkinliği...

Geçtiğimiz hafta pazar günü Fairy blogger etkinliğine davet edildim. Davet metnindeki 'İnanmayan gelsin' sözü çok heyecanlandırdı beni. Hemen daveti kabul ettim. Etkinlik sevgili Gülhan Kara hanımefendinin mutfak okulu olan Chef's İstanbul Mutfak Atölyesi'nde idi. Geçmiş dönemde Gülhan hanım ve Ayça hanımla tanışmış ve birkaç etkinlikte bir araya gelmiştik. Gülhanı hanımı tüm yemek meraklıları tanır. Ayça hanım ise P&G Türkiye ve Kafkasya Ev ve Kumaş Bakım Kategorisi Kıdemli Marka Iletişim Müdürü.. Tanısanız çok seversiniz. Çok cici bir hanım. Sabah uyanıp hemen yola koyuldum. Öğle saatlerinde bir araya geldik. Gittiğimde neredeyse etkinlik başlamıştı. Masalar çiçekler, cupcake ve mashmelov ile donatılmıştı. Uzun zamandır görmediğim Ayça hanım ve Özlem hanımı gördüm bu etkinlik sayesinde...




Zorlu kirleri sudan geçirmeden makinede yıkamak neredeyse imkansız. Elde veya makinede ön yıkamasız mümkün değil. Özellikle peynir yapışmış tepsi, borcam gibi ürünler hepiniz bilirsiniz. Başemol soslu yaptığımız fırın yemekleri (fırında makarna vb.) oldukça zor.  Yeni fairy ile 3 bin kullanıcı tarafından 180 bin makinede, laboratuvar ortamında ise 20 bin makinede test edilmiş. Ve mükemmel sonuç. E tabi blogger arkadaşlarımın bazılarının tarifler ile orada birkaç yemek yapıldı. Bu yemekleri borcam tepside yaptıklar Gülhan hanımda bize elleriyle peynir ve patlıcanla yapılan özel bir yemek tattık.
Pişirdiğimiz kapları yıkamadım makinaya koyduk. Ve fairy kapsül ile yıkandı. Yıkamanın yarısında makinayı durdurup borcamı inceledik. Gördüm ki zerre kir kalmamıştı. Burada Fairy kapsülün etkisi çok büyüktü. Çünkü aynı tarzda bulaşıkları ben temizleyip makinaya atıyorum. Bakıyorum ki sonuçta yine bulaşık alanları kalmış. Çıkınca tekrar temizlemek durumunda kalıyordum. Çay ve kahve aktivatörü sayesinde bu lekelerinde temizlenmesi söz konusu yeni Fairy ile..
Ayrıca filtrenizi temizliyor, “parlaklık artıran teknoloji” sayesinde bulaşıklar hem temiz hem parlak kalıyor. Tüm bu özellikleri içeriğinden fosfat çıkarılmış formülüyle yapabiliyor. Bildiğiniz gibi fosfat, denizlerimize zarar veriyor. Yeni Fairy Platinum hem zorlu yemek kirlerinde 1 numara, hem de fosfatsız içeriği ile çevre dostu.
Soldan sağa Ayça hanım, ben, Gülhan hanım ve Özlem hanım. :)
 Canlarla...







Ve sonuç... Bizzat deneyimledim. :) İnanılmıyor reklamlardaki anlatımlara. Sanki kurgu gibi. Ama deneyince gönül rahatlığı ile sizlere bu bilgileri aktardım.

Bizleri bu özel etkinliğine davet eden Özlem hanıma, misafirperveliği ile gönlümde her daim taht kurmuş Gülhan hanıma ve Ayça hanıma çok teşekkür ederim.

Ayrıca Fairy katılımcı bloggerların her biri adına Balıkesir Çamuca Hatıra Ormanı'na Tema vakfından 1 adet fidan dikilmiş. Bu güzel davranış ve hediye için çok teşekkür ederim. Artık bir dikili ağacım var. :)

1 yorum :

  1. Canım birlikte ne güzel bir gün geçirdik.
    Kalemine yüreğine sağlık.
    Sevgilerimi bırakıyorum sana sımsıkı sarılarak yürekten ve en içten samimiyetimle....

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.