16 Haziran 2012 Cumartesi

Keskinoğlu ile harika bir workshop gerçekleştirdik...

Keskinoğlu'nun daveti üzerine MSA Mutfak Sanatları Akademisi'nde workshopa katıldım. Workshopa katılmanın verdiği heyecanla tüm arkadaşlarımızla yerlerimizi aldık. Keskinoğlu firmasının halkla ilişkiler müdürü Eylem ŞENEL ve sosyal medya danışmanı Selin EGELİ bizleri karşıladı. Bir süredir kendisiyle Keskinoğlu twitter ile iletişimde idik. Tanımaktan çok memnun oldum. Tüm şeflerimiz sağolsunlar güler yüzünü esirgemediler bizden.


Chef Hakan Şen bize hamurun açılma yöntemi hakkında bilgi veriyor. :)



  El yapımı fettuccine, kremalı yaban mantar sos ile.


Ricotta kek, vişneli sos ile...



Keskinoğlu'nun birçok ürününü kullanır ve beğenirim. Fakat bu etkinlikte hiç bilmediğim ürünlerini kullanma ve tatma fırsatı buldum. Öncelikle Selin Hanıma güler yüzünü esirgemeyen Şef Hakan Şen beyefendiye ve Halkla ilişkiler müdürü Eylem hanıma herşey için ve günün sonunda bizlere hediye edilen Keskinoğlu organik yumurta, Ravika zeytinyağlı sabun ve favori yiyeceğim soğuk sıkma zeytinyağı Ravika için çok teşekkür ederim.

Geçtiğimiz yıl yaptığımız Keskinoğlu workshop fotoğrafları. :)

3 yorum :

  1. Ben burayı biryerden hatırlıyorum:)) gerçekten çok güzel bir gündü:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli bir workshop oldu ) En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.Sevgiler...

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.