4 Nisan 2013 Perşembe

İstanbul'lu hanımlar Teknosa'da buluştu...

Ender Saraç ile Teknosa'da yaşam ve yiyecekler üzerine çok güzel bir sohbet gerçekleştirdik. Halka açık olan bu etkinlik Cevahir AVM'de yapıldı. Birçok blogger arkadaşım teşrif etmişti benim gibi. Her gelen misafire numaralar verildi sohbet başlamadan. Patlıcan tohumu büyüklüğünde ve bulgura benzeyen bir yiyecek. Faydaları ve tüketimi hakkında konuşuldu.
Aklıma gelen ve kafama takılan tüm soruları yönelttim Ender beye. :) Ender bey ile birlikte çalıştığını öğrendiğim Başak hanım 3-4 çeşit Teknosa'da satılan mutfak ürünlerini kullanarak güzel yemekler yaptı. En değişik örneği ise fırında çorba tarifi idi. Deneyip sizlerle paylaşacağım önümüzdeki günlerde. :)
Bir süre sonra çekiliş yapıldı ve orada önceden hazırlanmış olan mutfakta yemek yarışması yapıldı. Veee bana çıktı. 5 kişi seçildi benimle birlikte.

Yerimi aldım ve Kinoa ile tabule yaptık. En güzel tabuleyi yapmaya çalıştık. 2 yemek bloggerı ve 3 kişi yarıştık. Ve yaptıklarımızı gelen misafirlere tattırdılar. Zannediyorum diğer blogger arkadaşım ve benim el lezzetimiz en çok beğenilen oldu. Ya da ben öyle düşünüyorum. :)
Benimle birlikte yarışan Tuğba hanım. Çok şekerdi. Keşke blogger olsa dediğim biri. Belki bir gün biryerlerde karşılaşırız. :) 
Veee günün sonunda Braun'dan fön makinası hediye ettiler. Davet eden Özlem hanıma, sevgili Ender Saraç beyfendiye ve Teknosa'ya çok teşekkür ederim. :)

6 yorum :

  1. Oğlumun evi Cevahir'e o kadar yakın ki Yağmurcum; orada olsam kesin uğrardım :) Bizim buradakine de gidememiştim :( Birgün yüzyüze görüşme fırsatımız olur umarım. Senin el lezzetini beğenmeyip ne yapacaklar be kardeşim:)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir gün bir ortamda karşılaşıp sohbet etmek isterim. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. :)) Sevgiler canım öptüm.

      Sil
  2. Elinin lezzetini tadabilsek keşke:)

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.