8 Aralık 2013 Pazar

Bumerang ödül töreni...

5 Aralık'ta Hürriyet Gazetesinin oluşumu Bumerang'ın birçok dalda düzenlediği blog ödülleri vardı. Ona katıldım. Ayşe Arman gibi gazeteciler, öne çıkmış sosyal medya yazarları ve uzmanları ve Garanti bankasının eşliğinde hoş bir gün geçirdik. 
Girişte "Hürriyet Benim" sözü basılı fotoğraf çekildim ve baskılı halini hemen verdiler. :)
Sevgili Ahmet Bey ve Hilal Hanım. İlgi ve alakaları müthişti. Kendilerine davetleri için ve bu güzel organizasyon için çok teşekkür ederim. :)
Hoş bir şapka ile değişik biz poz. :) Garanti hatırası...
Sevgili Ayşe Arman... Hasta hali ile katılmış olduğu bu organizasyona katılması işine ne kadar sahip çıktığı ve disiplinli biri olduğunu gösteriyor. Çıkışta bizleri kırmayıp poz vermesi ayrı bir güzellik.

6 yorum :

  1. Çok güzel çıkmışsınız fotoğraflarda ne güzel bir gün geçirmişsiniz çok hoş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Güzeldi gerçekten. Keyif aldım. :)

      Sil
  2. o sapkaya bayıldım yağmurcuğum yaaa

    YanıtlaSil
  3. Yağmur hanımcım bloğunuza bayıldım ellerinize emeginize saglık ;) ve ayrıca Sizinle tanıştığıma çok memnun oldum bir başka blogger etkinliğinde tekrar karşılaşmak dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizinle tanıştığıma memnun oldum. Inşaallah. 😊 sevgiler...

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.