19 Aralık 2013 Perşembe

Cookplus Kışa Merhaba Etkinliği...

Geçtiğimiz hafta içinde Cookplus'ın workshopuna davet edildim. Sevgili Ayşenur hanımın bu daveti çok sevindirdi. Zira daha önce de tanışma fırsatı bulduğum Serkan Bozkurt ile kendi mutfağı Chef's Table'da tekrar etkinlik yapma imkanıydı bu benim için. :)
 Serkan bey bize balık pişirme hakkında püf noktalarını anlatıyor.
Bu özel günde inovatif tadımlıklar yaptık. Menüde balık kokoreç dürüm, limonlu piliç kanatları ve firik risotto, mıhlama ve ballı balsamikli arpacık soğan, yer fıstıklı kuru baklava ve balkabağı püresi, trüflü double çikolatalı muss vardı.
Yaptığım balık kokoreci yerken. :) Tarifi için tık tık...
Limonlu piliç kanatlarının sosunu hazırlıyordum. Yıllardır blog yazıyorum ama ilk kez tavuğu balla sosladım. Ama tadı nefisti.
Tarifini yakında yayınlayacağım. :)
Mıhlama ve Ballı Balsamikli Arpacık Soğan tarifi yakında. :)
Fatma ve İlknur ile masada yaptıklarımızı yiyoruz. :)
Trüflü Double Chocalatte Muss harika oldu. :)
Ve günün sonu yaptığımız baklavaları yerken. :)

Bizlere bu günü yaşatan Cookplus.com Ayşegül hanıma, Fatih beye, kapılarını bizlere açan ve öğretileriyle günümüzün kârlı geçmesini sağlayan Serkan Bozkurt'a çok çok teşekkür ederim.

www.cookplus.com inceleyebilir birçok markanın ürünlerine ulaşabilir, http://www.harikalarmutfagi.com.tr ziyaret ederek denenmiş resimli yemek tariflerine ulaşabilirsiniz. :)

2 yorum :

  1. harika bir gündü canım seninle aynı mutfakta olmak da ayrı bir keyifti.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederim. Kesinlikle seninle etkinlik yapmak benim içinde çok hoşça. 😊 sağolasın. Öptüm.

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.