12 Mart 2014 Çarşamba

Şenpiliç ile "Sırma Bradley ile Eğlenceli Sunumlar" workshopu...

etkinliklerworkshoplar, senpilic, tavuk urunleri, pilic, nugget, sirma bradley, workshop, eglenceli sunum
Şenpiliç bu aralar sık sık eğlenceli bir reklam ile tv'lerde oynuyor. İzlemek bile keyifli. Yapan ajansı tebrik etmek gerekiyor. Geçtiğimiz pazar günü Şenpiliç'in bir workshopuna davet edildim. Zannettim ki kendimiz yemek yapacağız. GreenPark Hotel'de gerçekleşen bu etkinlik için gittiğimde bir yemek şenliğine davetli olduğumu gördüm. Çok güzeldi ortam. Önceden tanıştığım veya bildiğim yemek markaları da oradaydı. Mekanda beni Ayşe hanım karşıladı. Ve yemek bloğu arkadaşımla sohbet ettik. Önceden belirlenmiş mekana girdiğimizde Sırma hanımı hazırlıklarını yaparken buldum. Kendisi çok anaç ve şeker bir hanım. Okul TV'de yemek programı varmış.
Kendisi çok güzel sunumlar yaptı. Mesela hazır poğaçalardan kaplumbağa. Bayıldım. Çocuklar için süper fikir. :)
İnce bir tahta yardımıyla saksıya yerleştirdiği pırasa sap oldu. Üzerine kırmızı biberi yukarıdan v şeklinde keserek lale yaptı. İçine tavuklu salatayı koyup üzerini süsledi. Harika oldu. Önümüzdeki günlerde ilk fırsatta deneyeceğim. :)
 Dereotundan çimen, üzerine pırasa ve biberli lale. :)
 Yine ananas sunumu. Soğanda sapı oldu. Hiç düşünemezdim bunları. :)
 Ve günün finali. Yemek bloğu yazarı dostlarla birlikte bugünü yansıtan bir fotoğraf.
Şenpiliç'e bu özel gün için, Ayşe hanıma bizleri davet ettiği için ve de bu güzel tavuk ürünlerinden oluşan paket için çok teşekkür ederim. :)

1 yorum :

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.