14 Haziran 2014 Cumartesi

Bodrum Cafe & Restaurant...

Sizlere yeni tanıştığım, nefis yemekleri olan nezih bir mekandan bahsetmek istiyorum. Ortaköy meydanda bulunuyor Bodrum Cafe Restaurant.

Mekanda tadım için davet edildiğimde çok heyecanlandım. Ege yemeklerini tadacaktım. Cumartesi gününü iple çektim. Başka davetleri iptal ettim gitmek için. Değişik restaurantları gezmek ve farklı damak tadlarını öğrenmek için büyük avantaj böyle etkinlikler. Malum Urfa kökenliyim. Yemeklerim ağırlıklı olarak o taraflara ait. :)

Ortaköy'de indiğiniz zaman belediye otobüsünden hemen 50 mt ileride yürüme mesafesinde. Meydandaki büyük çınar ağacı binanın ön kısmında solda kalıyor.

Didem hanım, blogger ve gurme arkadaşlarım. :)

Restauranta girer girmez Didem hanım harika misafirperverliği ile bizleri karşıladı. Tüm çalışanların güler yüzlülüğü ve davranışları gerçekten dikkatimi çekti. Bence bunlar yemeklerden önce gelen unsurlar. Masamızda cam kenarına hemen oturdum. Çünkü Ortaköy'ü çok seven biri olarak manzarayı izlemek istedim.
Bugünkü menümüzde fener kavurma, patlıcan salatası, levrek marin, deniz börülcesi, kaya koru, yoğurtlu semizotu, kalamar tava, paçanga böreği, göbek salata, incir tatlısı ve benim memleketimin nefis tatlısı kerebiç tatlısı vardı. Hepsini tek tek tattım. Özellikle patlıcan salatasını, levrek kokoreçi, kaya koruyu, paçanga böreğini çok sevdim.
Paçanga böreği enfesti.
Levrek kokoreci ilk kez denedim ve çok sevdim.
Kalamar tava...
Fener kavurma... 
Kaya koru...
Mersin'in meşhur tatlısı özel kaymağı eşliğinde "kerebiç" ve harika kıvamıyla beni benden alan incir tatlısı. :)
Bir alt kattaki kapalı salonu iç dekoru ve manzarasıyla kışında rahatlıkla gelip balık yiyebileceğimi hissettirdi.
Blogger arkadaşlarım Selen ve Arzu. İyi ki onlarda gelmiş. Ne hoş bir sohbet oldu. :)

Kendisini tanıma fırsatı bulduğum Didem hanıma, güler yüzlü ve misafirperver Bodrum Cafe & Restaurant ekibine buradan teşekkür ederim. Herşey mükemmeldi. Ellerinize sağlık. :)

http://www.bodrumrestaurantcafe.com/ sitesinden iletişim ve tüm detaylara ulaşabilirsiniz...

4 yorum :

  1. Yağmur'cum ben de cok beğendim,cok da keyifli bir gün oldu..Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de çok keyif aldım. Yemeklerde süperdi. Sağol canım. :)

      Sil
  2. ne güzel bir tesadüf ile karşılaştık :)

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.