13 Ocak 2016 Çarşamba

Can cana hediyeleşme etkinliği...

Beni şahsen tanıyanlar bilir. Hediyeleşmeyi çok severim. Büyük küçük demem, zamanlı zamansız demem çok kişiye hediye alırım. Sevgili www.pinarlahayat.com Pınar'ın daveti üzerine 7 kişilik bir hediyeleşme grubuna dahil oldum. Açıkçası işlerimin yoğunluğundan kim geliyor kim gelmiyor diye bakmadım. "E dedim işin ucunda Pınar varsa zaten kaçırılmaz, gidilir." diye düşündüm. Tabi tanımadığım kişilerdi. İnsanın tanıdığına hediye alması güç iken tanımadığına hediye alması apayrı bir zor. Mutfak eşyası artık baydı ve makyaj malzemesi oldukça riskliydi. Mağazaları gezerken herkesin kullandığı ve 3. 5. olsa bile sürekli gerekliliği olan havlu geldi aklıma. Bir mağazaya girdim. Baktım tam çeyizlik el ve yüz havlusu, takım. Hemen aldım. Çok hoşuma gitti. Etkinlik günü işten izin alıp buluşacağımız mekana doğru yol aldım. Tabi her zamanki gibi geciktim. :)


Arkadaşlarım beni bekliyorlardı. Sıcak bir karşılama ile karşılandım. Hepsi ile tek tek tanıştım. Önce güzel güzel sohbet ettik. Buluşma mekanı Ataköy'deki Atrium Teras Cafe idi. Mekan oldukça ferah.

Pınar sağolsun masayı öyle bir süslemişti. Çok hoştu. Çiçekli, kurdaleli mumlar, kar motifli şekiller, kağıttan süsler...

Servis yapan arkadaşlar oldukça güler yüzlü ve ilgiliydi. Önce bir kahve söyledim. Tanıştık, güzel güzel sohbet ettik. Hepsi çok tatlı kızlar. Bir defada bu kadar sıcak bir ortamı hiç beklemiyordum. Her konudan sohbet ettik. Ardından hediyeleşme oldu.
Ben sevgili Kızılcık Şerbetim Şeyma ile eşleştim. Kendisi nişanlı. Bu da ayrıca sevindirdi beni. Havlular çeyizlikti. Tam yerine gitti diyebilirim. :)


Bana ise sevgili @makeupeci Hatice çıktı. Sağolsun hoş kokulu bir parfüm ile eyeliner almış. Göz kalemim bitmişti bir gün öncesi. Kuzenimde eyeliner al deyip duruyordu. Çok isabetli oldu hediyesi. Kendisine buradan kocaman teşekkür ediyorum. :)

Bize bazı firmalar sponsor olmuş. Bunlar Dermokil ve Vpleksihome idi. Herkese Dermokil kremlerinden oluşan bir set ve Vpleksihome'dan 3 arkadaşıma fırça kutusu hediye ettiler. Ayrıca Pınar'cığımın şahsi hediyesi Mudo'dan güzel bir kupa oldu. Kendisine çok teşekkür ederim. :)



Ardından yemek sipariş ettik.

Mantar soslu bonfile geldi. Çok hoş kokuyordu. Hemen yemeye koyuldum. Tabi sohbet eşliğinde... Ortam o kadar güzeldi ki sanki zaman geçmesin istedim. Bir ara Pınar karaokeden bahsetti. Meğer karaoke yapacakmışız. Bu bana sürpriz oldu. Tatlı olarak trileçe tatlısı söyledim.

Sosu şekeri yoğun sevmediğim için ağır geldi. Azıcık sıyırdım sosunu ve kendisini yedim. Enfesti... Hatice arkadaşım işleri olduğu için karaokeye kalamadı erken ayrıldı yanımızdan.

Tatlının ardından karaoke odasının müsait olduğunu söylediler. Hemen eşyaları toparlayıp odaya girdik. Bir beyfendi vardı orada. İstediğimiz şarkıyı çalabileceğini söyledi. 2 tane de mikrofon verdiler. Biz üçer üçer bir çok şarkıyı mikrofonla söyledik. Ben ilk kez söyledim şarkı. Çok güldük, çok eğlendik...
Sevgili Pınar'a bu güzel güne beni de dahil ettiği için, tüm blogger arkadaşlarımın güler yüzleri ve samimiyetleri için, ayrıca Atrium Teras Cafe'ye tüm ilgi ve alakaları için çok çok teşekkür ederim.

Yine geleceğim. :)

Katılan blogger arkadaşlarımın blogları;
www.pinarlahayat.com
www.lifeofyasmina.com
www.kizilcikserbetimm.blogspot.com.tr
www.reyhankarasu.blogspot.com.tr
www.begendimpaylastim.blogspot.com.tr
www.instagram.com/makeupeci

Hepsinin blogları ayrı ayrı doluluk içeriyor. Takip etmenizi şiddetle öneririm. :)

Mekan:
www.atriumterascafe.com

Sevgili Pınar'a, blogger arkadaşlarıma ve mekanını bizlere açıp güler yüzünü esirgemeyen AtriumTerasCafe yönetim ve çalışanlarına çok teşekkür ederim. :)




Mekandan birkaç fotoğrafla yazıma son veriyorum.

10 yorum :

  1. Çok keyifli bir gündü canım,senide çok özlemiştim ne iyi oldu bir araya geldik.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de okurken bile hala aynı keyfi aldığım bir gün oldu, çok eğlendik, seni de tanıdığıma o kadar memnun oldum ki, hepinizi aslında :) inşallah tekrar bir araya geliriz kuzum, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel ve keyifli bir gündü. Yeni dostluklar, özel bir gün daha ne olsun. :) Sevgiler...

      Sil
  3. Can'ım geldiğin için çok mutlu oldum.
    Böylesine güzel ve keyifli bir günü sizlerle geçirmek paha biçilemez.
    En kısa sürede tekrar bir araya gelmek dileğiyle..
    Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım benimmmm... ben de öyle. İnşaallah başka vakitlerde tekrar görüşme imkanımız olur. Sevgiler. :)

      Sil
  4. Seninle de tanışmamıza vesile olan günde gerçekten çok eğlendik. Pınar sağolsun güzel bir etkinliğe imza attı. Tekrar biraraya gelme şansımız olmasını umuyorum, emeğine sağlık çok da güzel yazmışsın postunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar bu işi iyi biliyor. Organizasyon ondan sorulur hale geldi. Maaşallah. İnşaallah yine görüşürüz. Sevgiler, teşekkürler. :)

      Sil
  5. Keyifli bir etkinlik olmuş, umarım bütün bir yıl böyle geçsin :)

    YanıtlaSil
  6. Canım çok keyifli bir gün olmuş. Hediyelerinizi Güle güle kullanın. 👍 öpüyorum canım.

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.