9 Mart 2016 Çarşamba

Çamaşır Çoksa Tursil'le Yıka...


Blogger olmanın en iyi yanlarından bir tanesi de şu ki hayattan bunaldığınız anlarda bir lansman çıkıyor ve yeni ürün tanımanın yanı sıra sosyalleşiyorsunuz. Sevgili MedPartners'in davetiye Tursil'in blogger eventine davet aldım. Açıkçası onlar çağırdı mı hiç destursuz katılıyorum. İşyerinden izin alıp gittim. 15 dk geç çıkmamın sıkıntısı bir yana Ortaköy'de mekan aradım. :) Mekan Feriye Lokantası'nda idi.


Ortaköy'de inip az geriye yürüdüm ve güzel bir mekana giriş yaptım. Girdiğimde Vatan Şaşmaz sunum yapıyordu. Blogger arkadaşlarımı bulup yanlarına oturdum. Kocaman dev bir şişe koymuşlardı. Sanırım 2,5 metre vardı boyutu. Meğer yarışma içinmiş. Türkiye genelindeki çeşitli AVM'lerde yapılan etkinliklerde tanıtımı yapılacak ve www.tursilhesabi.com internet sitesinde yayınlanacakmış. Bu etkinliklerde dev şişenin kaç şişe çamaşır yıkadığı konusunda yarışma yapılacakmış. Standart Tursil şişesi ile 90 parça çamaşır yıkanıyorsa, bu dev şişe ile kaç parça çamaşır yıkanır? sorusuna tahminlerini yazıp üyelik formunu doldurarak siteye üye olan kullanıcılar bilgilerini girdiklerinde 1 çekiliş hakkı kazanacakmış. Hediyeler süper. 5 kişiye çamaşır makinesinden tutunda deterjandan ütüye kadar hediyeler verilecekmiş. Katılsam mı acep? :) Unutmadan kampanya tarihleri 25.03.2016 ile 30.04.2016 gün sonuna kadar...
Henkel Türkiye müdürü Töre bey ve Tursil marka sorumluları deterjanı anlattılar. Geçmişten günümüze Tursil'in hikayesini ve gelişim sürecini dinledik. Vatan bey bizler için bir yarışma daha olacağını söyledi. Dev şişenin kapağının kaç adet çamaşır yıkama kapasitesinde olduğu soruldu bizlere...
Başta tahmin etmeye korktum açıkçası. Kapak oldukça büyüktü. Şişelerin tanesinin 790 adet çamaşır yıkadığını düşündüğümde yaklaşık 6-7 şişe alıyordu. Çarptım ve 6750 dedim. Ve tahminim ile 3.cü oldum.




Çok güzel bir sepet içinde 2 şişe deterjan ve mandallık hediye edildi. Bayıldım. :)


Yeni selfie böyleymiş artık. Vatan bey'in tavsiyesi...

Bu özel güne bizleri dahil eden Medpartners Müge ve Binnur hanıma, sevgili Vatan Şaşmaz'a ve Tursil marka yüzü Neşe Erberk'e ve de Feriye Lokantası personeline çok teşekkür ederim. :)

Tatil tipi ütü, şirin mandallık ve deterjan içinde ayrıca teşekkür. :)


5 yorum :

  1. Çalışkan arkadaşım benim. Harika anlatmışın bu güzel günü. Seninle tekrar görüştüğümüze sevindim canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli bir gündü gerçekten. Sen de harika anlatmışsın . Keşke daha çok gorusebilseydik.

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli bir gündü. Hediyelerini güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. Cik keyifli bir gundu canim :) sevgiler ...

    YanıtlaSil
  5. cnm çok güzel bir gun geçirdik. ve cok guzel kaleme almıssın seni gordugume sevindim :)

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.