1 Ocak 2012 Pazar

Braun Kızlar Gecesi...

Öncelikle bu reklam çekiminde var olduğum için başta Memet Özer bey olmak üzere tüm yayın ekibine ve tüm blog arkadaşlarıma teşekkür ederim...
Değişik Tatlar / Mehtap'ın beni bilgilendirmesi üzerine gittiğim reklam çekimi Taksim İstiklal Caddesinde şubesi bulunan The House Cafe'de gerçekleşekmiş. Meydanda buluştuğum bir blogger arkadaş ile birlikte mekanı tarif edildiği üzere bulduk. Kısa bir süre beklemenin ardından sırasıyla Funda ve Aytül hanımla bir araya geldik. Mehtap'ı yayın ekibi evinden alıp direkt mekana gelecekti.

Bir süre sonra bizi saç ve makyaj yapımı için çekimin yapılacağı bölüme aldılar. Yayın ekibiyle ve Braun yetkilisiyle tanışmanın ardından Memet bey'i de tanıma fırsatı buldum. Herkes o kadar güler yüzlüydü ki heyecanımın tavan yaptığı bir anda sanki ev ortamı gibi rahat davranmaya başladım. Bu konuda en büyük pay tabi ki Memet bey'indir. Çekim anında ve duraklamalarda bizimle o kadar ilgilendi ki kendisine çok teşekkür ederim...

Braun Multiquick 5 mutfak robotunun tanıtımının yapılacağı bir reklam çekimiydi. Memet bey'in sunumu ile başlayan çekim yapılan eşsiz güzel yemeklerin tadımı ile devam etti. Tarifleri yayınlayacağım. Dikkatimi büyük oranda çeken durum şuydu; Braun Multiquick 5 o kadar kullanışlı ve güçlü ki inanılmaz etkilendim. Memet bey sürekli sebze, meyve, kuruyemiş doğruyor blender banamısın demiyordu. Mesela benim evimdeki blenderı kullanırken bir süre çalıştırıp sonra yeniden durmak ve yeniden çalıştırmak gerekiyor. Braunda ise kesintisiz çalışıyordu. Bunu blender'ını yeni yakıp tamirden almış biri olarak konuşuyorum. Keşke benim aldığım zamanlarda bu üründen olsaydı diye düşünmedim değil doğrusu. :))

Yemekler çok lezzetliydi. Sevgili Memet Özer beyefendiye ve bana bu güzel günü yaşattıran yayın ekibine çok teşekkür ederim...

1 yorum :

  1. yağmurcum çok güzel bir gündü bu kadar keyif aldığım bir gün hatırlamıyorum. :)

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.