28 Nisan 2014 Pazartesi

Bernardo ile “Evlilik Listesi” workshopu...

bernardo, bernardo evlilik planlama, evlilik listesi, bernardo evlilik listesi, evlilik hazirliklari, evlilik hazirligi, bernardo.com.tr, dreamer wedding
Bernardo şimdiye kadar bana en çok hitap eden züccaciye markası. Sanırım markayı bilmeyenimiz yok. Ne zaman eve ya da birine güzel ve şık mutfak eşyası alacak olsam hemen Bernardo'ya gidip şöyle bakınıyorum. Sürekli %50 indirimleri oluyor. Oldukça ekonomik ve güzel ürünleri bulabiliyorum.

Geçenlerde Bernardo'nun "Evlilik Listesi" workshopuna davet edildim. İstanbul'da yaşadığım için hep erken çıkarım yola. Gittiğim zaman daha yarım saat vardı workshopun başlamasına. Ayfer hanımın, Yeşim hanımın ve diğer arkadaşların sıcacık karşılaması ile girdim mekana. Zorlu Center'ın köprü katında bulunan mağazadaydı etkinlik.
Workshop öncesi tanışma sohbet.




Nefis bir fincan :)
Dreamer Wedding Organizasyon Esra Rakıcıoğlu hanımefendi bizlere evlilik planlama üzerine güzel bir eğitim verdi.
"İlk olarak evlilik için gerekli olan başlıkları toparlamak gerekiyor." dedi.
Evlilik için hazırlıklara 6 ay evvel başlanılmalı.
Yeşim hanım bizlere Bernardo'nun Türkiye'de bir ilk yaptığını "Ürün ve Servis Standartları Belgesi" ile 5 yıl boyunca 12 kişilik yemek takımlarında satış sonrası hizmet garantisi verdiğini açıkladı. İnsan sağlığına zarar vermeyen hammaddelerin yanı sıra, süslemelerde ise 24 ayar altın ve platin kullanıyormuş. Bunlar oldukça güzel şeyler. Bernardo'yu kişisel olarak tercih ettiğimde açıkçası görüntüye dikkat ediyordum. Hiç aklıma gelmemişti sağlığa aykırı malzeme kullanılabileceği. Ayrıca yemek takımlarında parça bulma garantisi 5 yıl oldukça uzun bir zaman.

Gelelim beni en çok etkileyen büyük habere. Yıllar yılı arkadaşlarım evlenirken hep sorardım "Neye ihtiyacınız var, çeyizde eksik olan birşey var mı?" diye! Eksiklerini temin etmeye çalışırdım. Bernardo bu olaya çok profesyonelce yaklaşmış. Evlenirken Bernardo'nun internet sitesinden "www.bernardo.com.tr" kendinize ücretsiz evlilik listesi oluşturuyorsunuz. Hazırladığımız listeyi bize düğün hediyesi vermek isteyen kişilere mail yolu ile paylaşabiliyoruz ve site üzerinden inceleme imkanı veriyor. Bu sistemin güzelliği hem kendi seçip beğendiğimiz hediyeleri arkadaşlarımızın tercih etme imkanı ve farklı fiyatlarda seçenek sunarak her bütçeye uygun hediye alışverişi imkanı veriyoruz sevdiklerimize. :) Bize düğün hediyesi almak isteyen kişilerin aynı hediyeleri de tercih etmesini engellemiş oluyoruz. Sanıyorum hepimiz bıktık evde dolaplar dolusu Borcam hediyesi görmekten. :) Ayrıca hediyeyi satın aldıkları zaman fikrimiz değişirse satın alınan hediye fiyatı paraya çevrilerek başka bir ürün alabiliyoruz. İyi ki evlenmemişim dedirtti.

Betty Boop tasarımlı bu güzel kupalar için çok teşekkürler. :)
bernardo yemek takimi
Bernardo pazarlama müdürü Yeşim Hanım'a ve Ayfer Hanım'a ev sahipliği, Esra Hanım'a anlatımları için çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.