1 Haziran 2014 Pazar

Antalya'lı Blog Yazarları 2 Bahar Etkinliği...

www.hunerlieller.com sitesinin sahibesi Hülya Arabacı arkadaşımın bilgisi ve daveti üzerine haberim olan blog yazarları etkinliğine davet edildiğimde çok heyecanlandım. Zira yıllar sonra Antalya'ya gidecek ve uzun süredir sohbet ettiğim blog yazarları ile tanışma imkanım olacaktı. Daveti aldığım sıralar Erzincan'da abimlerde kalıyordum. Tarih belli oldu ve ben gitme kararı aldım. www.resimlitarif.com Nermin Öner hanımın ve Hülya Arabacı arkadaşımın evinde kalmak üzere konuştum. Fikri bile çok güzeldi. Hemen uçak biletimi aldım. Erzincan'dan İstanbul'a gelip 4 gün kaldım ve annemle Antalya'ya uçtuk. Abimin çok eski bir arkadaşı aldı havaalanından. 2 gün ailesi bizi bırakmadı. Sonra Nermin ablaya geçtim. O kadar sıcak bir hanımefendi ki kendisini çok sevdim. Yıllardır sohbet ediyorduk ama hiç bir araya gelememiştik. 2 günde onda kaldım. İlk günün ardından ertesi sabah güzel bir kahvaltı için hazırlıklara başladık. Nursevin abla (nursevincelezzetler.com), rumeysanin elleri, Hülya, Tuba Özgüler Çakmak ve birçok blogger arkadaşım bana sürpriz yapıp görmeye geldiler. Çok hoş bir sabahtı. Kahvaltı sonrası gezdik Antalya'yı. Kendilerine çok teşekkür ederim. :) Etkinlik sabahı yani 24 Mayıs günü etkinlik alanına birlikte gittik Nermin abla ile. 2-3 blogger arkadaşım gelmişti. Çok heyecanlıydım.
Değirmenönü Antalya'nın güzel ve tam piknik havası verilmiş hoş bir ortam. Ben çok sevdim. :)


Yeni tanıştığım ve çok sevdiğim arkadaşlarım soldan sağa sırasıyla Evren, Emine, İstanbul'dan eski blogger arkadaşım Zeynep (çok özlemişim), ben, Ayşe ve canım arkadaşım Hülya. Hoş bir hatıra oldu. :)
Yine blogger dostlarla. Hülya, Nursevin abla, Nermin abla ve Mine. :)
Yıllardır tanışıp yüz yüze gelmediğimiz canım ablam Nermin Öner. Canımsın, çok sevdim ki ben seni. :) İnşaallah dostluğumuz daim olur...
Ve günün finali. Hoş ve açık havada yapılan nefis kahvaltının ardından sponsorlarımızın göndermiş olduğu ürünlerin önünde hatıra pozu verdik. :)
Sponsorlarımıza katkılarından dolayı teşekkür ederim.
 Selva'ya çok teşekkür ederim.
Ülker Ducros'a teşekkürler.

Söke Un'a ruşeymli un karışımı ve pudingler için çok teşekkürler. Bakalım ne güzel tarifler çıkaracağım bunlardan. :)

Sevgili Ayça hanıma bu şirin kurabiye için çok teşekkür ederim. :)

Akra Şekerleme'ye teşekkürler.

Çağlarsoy Bakliyat'a bakliyat ürünleri için çok teşekkür ederim. Sanırım etkinlikte en çok hoşuma giden ürün bu idi. Ne güzel yemekler yaparım ben bunlardan diye düşündüm doğu kökenli bir yemek bloğu yazarı olarak. :)

 Mine hanıma yaka kartları için çok teşekkür ederim. Çok şirin olmuş. :)
Bu harika kolye için Adalı Kuyumculuk'a çok teşekkür ederim. :)

Güller için Gülcan arkadaşımıza teşekkür ederim.

Çıtırzade Kurabiyeleri nefisti. Gerçekten el yapımı tadı var. Çok sevdik ailecek. :)

Muratbey peynirlerine eşsiz lezzetli peynirler için teşekkür ederim.

Çankaya Döner'e helva ikramı için teşekkür ederim.

Çağla ablam yapmış bu magneti. Ellerine sağlık ablacım. :)


Etkinliğimize Katılan Bloggerlar ve Linkleri:
 1- Nursevin Cem Sönmez  www.nursevincelezzetler.com
 2- Zeyneple Zeynep Cesmeci www.zeyneple.blogspot.com.tr
 3- Evren Marti Demir www.birdilimdus.blogspot.com.tr
 4- Tuğçe Ayten İpekel www.tugceipekel.blogspot.com.tr
 5- Derya Serin Genç http://www.deryakuzusuarya.blogspot.com.tr/?m=1
35-Ety Mine Demirkan'ın ablası aynı zamanda yaka kartlarımızın emekçisi.


Başta Nursevin Cem Sönmez ablaya, Nermin Öner ablama, Dilek Afiyon Avcı'ya, Tuba Özgüler Çakmak, Rana Tırpan Kahraman, Mine hanıma, Çağla ablaya emekleri ve güler yüzleri için çok teşekkür ederim. Çok güzel bir etkinlik geçirdim. Bir daha karşılaşıp sohbet etmek için sabırsızlanıyorum. :)

8 yorum :

  1. Yağmur emeklerine sağlık canım.. Seninle özel olarak ilgilenemedim. Bu yüzden lütfen birdahaki sefer olsun. Antalya ya herzaman bekleriz. Ayrıntılı güzel post un için çok çok teşekkürler. ANNE ne sevgiler. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablacım herşey için çok teşekkür ederim. :) İnşaallah yeniden gelip sen ve diğer blogger ablalarımla birlikte bir araya gelmek nasip olur. Sevgiler...

      Sil
  2. Çok guzell imrendim,konyalı blogerler bulusuyor 10 kisiyi geçmiyor,özellikle msj atıp şu gelmesin bu gelmesin diyorlar.halka açık bi yere seyirci olarak bile davet edilmedik,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etmeyin her ilde var. İstanbul'da bile. O gelsin bu gelmesin. Sanki blogger olmak birilerinin tapulu malıymış gibi. Kulak asmayıp keyfimize bakmamız gerekiyor. Ben öyle yapıyorum. Çok sağolun. :)

      Sil
  3. Canım... Emeğine, güzel yüreğine sağlık....
    Seni tanıdığım için çok mutlu oldum...
    İçtenliğin için çok teşekkürler...
    Annenin ellerinden öperim...
    Umarım bir daha tekrar görüşme fırsatı yakalarız...
    İçten sevgilerimle... Mutlu kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim pek konuşma fırsatı bulamasakta ben de seni tanıdığıma çok memnun oldum. Ne güzel oluyor bir memlekete gidiyorsun oranın bloggerı ile tanışmak süper bir duygu. Herşey için teşekkür ederim, sevgiler. :)

      Sil
  4. canım benim bizde seni tanıdığımıza memnun olduk....

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.