1 Haziran 2014 Pazar

Deniz'den Mutfak Hikayeleri kamera arkası ve mutfakta doğru malzeme kullanımı...

Takip edenler bilir. Hafta içi her gün 12:45'te Cine5'te yayınlanan Deniz'den Mutfak Hikayeleri programının şef aşçısı Deniz hanımın doğru malzeme seçiminin lezzet üzerindeki şaşırtıcı etkisini ve kamera arkasını görmek için davet edildim. Deniz hanımla bir takipçisi olarak tanışmak oldukça heyecan vericiydi. O kadar sıcakkanlı ki. Mekana girer girmez bizlerle çok ilgilendi. Klemantin Açık Mutfak Fırın & Pasta Evi'ne gittik. Mekanda çekiliyormuş program. Zaten içeri girer girmez mis gibi kokular duyuyorsunuz. :)
Kendisi bizlere özellikle bıçak kullanımı üzerine anlatım ve uygulamalarda bulundu. Özellikle bu konu benim için çok mühimdi. Kek veya milföy hamuru keseceğim bıçağı seçerken hangisini kullanacağımı öğrendim. Tencere seçiminin verdiği sonuçlara bizzat uygulayarak şahit oldum. Zwilling markasının bıçaklarının ne denli kaliteli olduğunu gördüm. Özellikle mıknatıslı standına bayıldım.
Ve günün sonunda tüm basın, blog, marka temsilcisi, TV ve Deniz hanım ile hatıra pozu verdik. :)
Deniz hanım bizlere yaptığı ikramlardan bir tanesi de Zwilling markasının logosunun olduğu enfes pasta idi.
Pastamızı kestik ve günü sonlandırdık...

Bizlere kapılarını açan Deniz hanıma, Zwilling markasına ve daveti ile bugüne beni dahil eden Elif hanıma çok çok teşekkür ederim. :)

4 yorum :

  1. Canım ne güzel bir katılım olmuş...pasta harika görünüyor,sende öyle...
    gerçekten bilmediğimiz öyle çok şey varki bu tür etkinlikler çok faydalı,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım. Çok sağol. Bu arada pasta enfesti. :)

      Sil
  2. Çok keyifli geçmişe benziyor.
    Harika görünüyor tüm resimlerin içerikleri..

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.