4 Haziran 2014 Çarşamba

Garden Event blog yazarları buluşması...

Geçtiğimiz cumartesi günü aylardan planlanan bir blog yazarları toplantısına gittim. Aylardan beri diyorum çünkü bana davetiye atıldıktan 2,5 - 3 ay sonra etkinlik yapıldı. Artık siz tahmin edin emeğin büyüklüğünü. Ben birçok daveti geri çeviriyorum. Malum her etkinliğe gitmek hem doğru değil hem de sevdiğim insanlarla olanı tercih ediyorum. Pınar hanımın daveti o kadar içtendi ki böyle özel bir günü kaçırmak istemedim. :)
Ben etkinliklerime ve buluşmalarıma hep erken giderim. Mekan Gayrettepe'de idi. Mecidiyeköy'de inip yürüdüm. Sağolsun Emel Akan beni karşıladı. Kendisine buradan teşekkür etmek istiyorum. 1 saat kadar erken gittim. Kapıdan girdiğimde Pınar hanım ve Nihal hanımın sıcacık karşılaması ile karşılaştım. Kendileri hala mekanın son hazırlıklarını yapıyorlardı. Sohbet muhabbet derken bloggerlar yavaş yavaş geldi. Hepsi ile tek tek tanıştım. Önceden tanıdıklarımda vardı. Hatta bir arkadaşımız ta Ankara'lardan gelmişti. Geçende de ben de Antalya'ya gittim. Onu çok iyi anlıyorum. :) Atıştırmalıklar eşliğinde marka temsilcileri ürünlerini tanıtmak için bir bir bizimle sohbet ortamı oluşturarak ürünlerini tanıttılar.

Markaların tanıtımlarını pirkulak dinledim. Hediye edilen ürünleri zaman zaman deneyimleyip sizlerle paylaşımımı buradan veya "yagmuripar.blogspot.com" adresinden yapacağım. Takipte kalın. :)
Kafeslere bayıldım. Çok şık duruyor. Bu güzel organizasyona emekleri için Anne Karınca / Selma Hanım'a buradan çok teşekkür ederim. Süslemeler harikaydı. Tam "GardenEvent" ruhunu yansıtıyordu. :)
Engin Çağlar beyfendi etkinliğimizi ziyaret etti. Yeşilçam'ın 100. yılını kutluyorlarmış. Aramızda olmaları bir Türk filmi tutkunu olarak çok hoşuma gitti. Renk kattı, teşekkürler. :)
Uzun zamandır çok sevdiğim ve takipleştiğim blogger arkadaşım Emel, Arzu ve Ankara'dan aramıza katılan arkadaşımız ile nefis bir hatıra fotoğrafı.
Etkinliğin en gözde hediyesi bu bence. Sevosmagic'in bana özel göndermiş olduğu mutfak önlüğü çok çok hoşuma gitti. Zira uzun zamandır TV programlarına, etkinlik ve workshoplarına katıldığımda bana özel bir önlüğüm olsun çok istiyordum. Sloganı ile birlikte gerçekten aklımı aldı. Sevosmagic'e çok teşekkür ederim. Harikasınız. :)
GardenEvent hatırası... :)

Şafak hanım, ben, Arzu hanım ve Emel hanım...
Etkinliğin sonunda ben, Pınar ve Emel... :))
Yasemin poşetlerim çok olduğu için ve evimiz yakın olduğu için sağolsun eşi geldi bizi aldı. Yeni tanıştığım ve çok kanımın kaynadığı Gizem ile birlikte bindik bagaja. Eşyaları da aldık yanımıza. Hani derler ya gönüller bir olunca samanlık seyran hesabı o bagaj oldu bize limuzin genişliğinde. Zaten fotoğraftan bellidir yüzümüzdeki eğlence pozu. :)) Sevgili Yasemin'e ve eşi abiye bizleri bıraktığı ve yollardan kurtardığı için çok teşekkür ederim. :) 

Başta Pınar hanım ve Nihal hanım olmak üzere etkinlikte emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. :)

Etkinliğimize katkıda bulunan sponsorlarımız:

Anne Karınca (Organizasyon sponsorumuz)


Katılımcı bloggerlar:
Organizasyon By Esmer Güzeli & Hüzün Sarısı

Anne Karınca
Bademle Buduk
Beautybysyln
Berry Dew
Emel'in Mutfağı
Gizem'in Saksısı
Hayat Reçeli 
Hayatı Makyajla
Kendinin Ruh Doktoru
Kırık Şemsiye
http://kiriksemsiye.blogspot.com.tr/ Küçük Şirin Mutluluklar
La Perm Style
Makyajlı Kareler
Mor Hastası
Serap Tan
Vanilins
Yasemin Kokulu Bir Hayat
Yemek Sohbetleri

8 yorum :

  1. Canııım :)
    Ne güzel oldu tanışmamız :) benim de çok kanım kaynadı sana, unutamayacağım yolculuklardandı bu :)
    Çok güzel bi yazı olmuş, ellerine sağlık,
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Duygular emin ol karşılıklı. İnşaallah başka platformlarda da konuşup sohbet etme imkanımız olur. Herşey için sağol. Sevgiler. :)

      Sil
  2. seni tanıgıma sevindim canım sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Canım güzel yorumların için teşekkürler :)
    Tekrar karşılaşmak dileğiyle..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sevindim seni tanıdığıma. Dahil ettiğin için çok teşekkür ederim. İnşaallah bu dünyanın içindeyiz karşılaşacağız. :) Sevgiler.

      Sil
  4. Yağmur hanım yüreğinize kaleminize sağlık. Organizasyon beğendiğinize sevindim. Sizlerle tanışmak zevkti.

    Sevgilerimle,
    Anne Karınca
    Selma Baltacı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi tanıdığıma çok sevindim. İnşaallah yine güzel işlerde bir araya geliriz. Sevgiler. :)

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.