8 Haziran 2014 Pazar

Doğal dondurma = Frutta Naturali...

blogger etkinliği, etkinliklerworkshoplar, sorbe, dondurma, dogal dondurma, frutta naturali, dogal dondurma markasi, elazigli cigkofteci, meyveli dondurma, dondurma senligi, enfes lezzetler, gercek meyve
Bugün 11 blogger arkadaşımla birlikte Arslanlar Gıda'nın yeni markası Frutta Naturali doğal dondurmayı tatmak için bir araya geldik. Firmanın geçmişi oldukça eski. 1997 yılından bu yana çiğköfte imalatında ve satışında olarak büyük başarılara imza atmış Türkiye'nin ilk çiğköfte markası. Çiğköftenin fabrikasını kurmuş ve katkı maddesiz sağlıklı ürünler üretmeyi ilke edinmiş bir firma. Bu katkı maddesiz ürünlerine dondurma markası FRUTTA NATURELLA'yı ekledi.
blogger etkinliği, etkinliklerworkshoplar, sorbe, dondurma, dogal dondurma, frutta naturali, dogal dondurma markasi, elazigli cigkofteci, meyveli dondurma, dondurma senligi, enfes lezzetler, gercek meyve
Mevsimde çıkan meyvelere bağlı olarak 70 çeşit dondurma üretimi yapılmakta. Sorbeler yine mevsiminde yetişen en lezzetli olanlarından seçilerek üretilmekte. Bunların yanında antep fıstıklı, tahinli ve cevizli dondurmalarda var. Hepsinden tek tek tattık.
Şeftalili dondurma. %100 şeftali tadına vardık...
blogger etkinliği, etkinliklerworkshoplar, sorbe, dondurma, dogal dondurma, frutta naturali, dogal dondurma markasi, elazigli cigkofteci, meyveli dondurma, dondurma senligi, enfes lezzetler, gercek meyve
Karadut ve muzlu dondurma. Muzlu dondurmayı beyaz renk gördüm. Normalde katkı maddeleri ile renklerini veriyorlar. Gerçekten nefisti. :)
Karamelli, muzlu, kavunlu çeşit çeşit dondurmalar...
Uğraşmadım kaplarla yaptırdım arkadaşlara külahta... Çikolatalı, cevizli ve karadutlu. :)
Sevgili arkadaşım Yasemin geçti dondurma dolabının arkasına. Kendi dondurmasını kendi almaya. :))

Dondurmalarda kullanılan meyveler imalat sürecinde kabukları fırçalanıp temizlenere, bazıları çekirdekleriyle hiç bir katkı maddesi eklenmeden lezzetli meyve toplarına dönüşüyor.

Bugün öğrendim ki gerçek dondurma çabuk erir, yerken ağzımıza meyvenin kendi lezzeti, kokusu ve tadı gelir. Bizi yerken çocukluğumuza döndürür. İşte beni çocukluğuma döndüren lezzete ulaştım. Bakırköy ve Avcılar sahil yoluna yakın bir mekanda dondurma satışı sadece yazın mevcut. Bence fırsatı kaçırmayın. En azından ortak bir mekan Bakırköy'de Elazığlı Çiğköfteci Ahmet Usta şubesinde bu dondurmaların satışı yapılıyor. İlk fırsatta tekrar tatmak için arkadaşlarla gideceğim...

Ve günün sonu...
Bu şık cuplar için teşekkür ederim. :)

Tüm ilgi, alaka, ikramlar ve güler yüzü için Fatih Arslan, İlknur Arslan ve Nilay Arslan'a başta olmak üzere tüm Frutta Naturali çalışanlarına teşekkür ederim. :)

Ürünleri incelemek, detaylı bilgi ve takip etmek için: Facebook sayfasını beğenebilirsiniz.
www.elaziglicigkofteci.com

8 yorum :

  1. güzeldiler ama gerçekten. Eve geldim anlata anlata bitiremedim. Biz yarın akşam yemeğe gideceğiz :)

    YanıtlaSil
  2. Keşke ben de aranızda olabilseydim canım, çok güzel bi gün geçirmişiniz beraber :)
    Avcılarda nerde satıs noktaları, biliyo musun acaba? facebook sayfalarına baktım göremedim, ben de denemek isterim bu doğal dondurmadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Avcılar'da var ama tam nokta bilmiyorum. Sahile inerken. Adres sitesinde var. Keşke sen de olsaydın. Kısmet. Çok öpüyorum. 😊

      Sil
  3. harika bir gündü samimi ve sımsıcak nezdinde bütün arkadaşlarıma teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Yagmurcum güzel davetin sayesinde keyifli ve leziz tatların olduğu bir gün geçirdim...
    Teşekkürler herşey için...
    Firma yetkililerine de bu güzel organizasyon ve tüm ikramları için teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım ayağına sağlık. Iyi ki geldin. :) öpüyorum...

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.