19 Nisan 2015 Pazar

Bahara Merhaba Partisi...

Bu parti başka parti. Bu parti her yönden güzel, özel ve anlamlı bir partiydi... Neden mi diyeceksiniz? Buyrun yazımı okumaya. :)
Blogger arkadaşlarımın daveti üzerine Taksim Feronya Hotel'de "Bahara Merhaba Etkinliği'ne" katıldım... Etkinliği düzenleyen soldan sağa Sibel Yalçın, Funda Aydeniz, Oya Emerk ve Selma Mollaoğlu idi. Blog yazarlığımın ilk yıllarından bu yana tanıştığım, etkinliklerde bir araya gelmekten hoşlandığım ve de onları görünce yüzümde kocaman bir gülümseme ile sohbet ettiğim kişiler... Mekana girer girmez onların güler yüzü ve sıcacık karşılaması ile karşılanmak çok hoştu. Yeni tanıştığım ve takipçisi olduğum Özlem Mekik hanımefendi de partimizin en gözde konuklarındandı. O kadar sıcak karşıladı ki.. Sanki yıllardır tanışıyoruz. 
Masalarda oturma planı önceden belirlenmişti. Ve sevdiğim blog yazarları ile yan yana oturmak çok güzeldi.
2008 ya da 2009 yılında ilk etkinliğe katılışımda tanışmıştım kendisiyle... Sevgili Nilay Tulum. Kendisi başarılı bir blog yazarı. Bilmeyeniniz yoktur. "Mutfak Sırları.com" Çok severim kendisini... Canım arkadaşım. :)
Özlem Mekik bizlerden bloğumuzdan ve kendimizden bahsetmemizi söyledi. Mikrofona konuşmak heyecan vericiydi.
Sanat müziğini severim. Sevgili Özge Eyüpoğlu küçük bir konser verdi. Çok hoş oldu canlı canlı dinlemek. Yolu başarılarla dolsun.
Sevgili Güneş Tolga hanımefendi bize beden dili, ses tonu ve giyindiğimiz renklerin hayatımızdaki önemini dinledik. Tüm bilgiler için çok teşekkür ederim.
Ay biz çok güzeliz ki... :)
Uzun süredir görmediğim bollukta ve özellikle bir açık büfe yemeklerimiz vardı. Hepsi çok lezzetliydi. Ama tabi ki birkaç çeşitten yiyebildim.
Koroplast önlükleri yakıştı bize. :)

Selfie çekmek ayrı bir zanaat oldu... Çubuğun üzerinde telefon ters döndü. Durdu çekmedi vs. Çok güldük. :)
Çekilişle bana 1 yıldır varlığını bildiğim ve sıkı takipçisi olduğum Zwiling markasından kabak tip tencere hediye ettiler. O kadar sevindim ki anlatamam... Çekilişle çok arkadaşa hediyeler çıktı ama en özeli ve güzeli benimkiydi. Bu söylemeden geçemeyeceğim. :)
Partimizin ana sponsoru Hotpoint'ti. Katılan tüm katılımcılara hediye ettiler bu şık çay makinasını. Kendilerine çok teşekkür ederim.
Porland bu fincanı ile kahveler daha bir şık.
 
Pakmaya son dönem oldukça farklı ürünler ile çıkıyor karşımıza. Severek tükettiğim ve takip ettiğim bir marka. Yeni ürünlerine bayıldım. Kurabiye ve pastalara kullandığımız çikolataları kategorilendirmiş... Teşekkür ederim kendilerine.

Koroplast imdadıma yetişti. Evdeki koroplastlarımın sonu gelmişti ki kocaman bir kutuda buzdolabı poşeti, çöp torbası, pişirme kağıtları ve güzel bir önlük hediye ettiler. Süpersiniz. :)

Farmasi ağrılara iyi gelen at kestanesi Pferde Balsam ve diğer krem ve ruj için teşekürler. Türk sermayeli bir marka sermayeli. Evde hanımların ek gelir elde edebilecekleri imkanları da var. Ürünleri de paraben içermiyor. Tavsiye ederim.
 
Çeyizlik bardak mı arıyorsunuz? Tam da bu bardaklar çeyizlik. Kenardaki motifleri ve pembe tabağı o kadar şık ki? Kutusunu açıp açıp bakıyorum. Teşekkürler. :)

2010 yılında tanışdığım ve gündüz, gece ve göz altı kremlerini mütemadiyen kullandığım özel ve yegane marka benim için ACTIVAR. Bir süre kullanmaya ara versem yüzümde sıkıntı olsa gece sürüyorum ve inanır mısınız sabaha yüzüm mükemmel. Ve bir tam gün yüzüm ışıl ışıl. Denemeden anlatamam belki. Mutlaka deneyin. %100 seviyorum ACTIVAR ürünlerini. Teşekkürler... :)

Keramika ürünlerini bir süredir takip ediyorum. İlk kez evimde bir ürünü oldu. Misafirlerime kurabiye ikram etmek için boyutları ve görüntüsü ile güzel bir kurabiyelik. Teşekkür ederim. :)

Bir etkinlikte ürünlerinden hediye edildiği zaman farkettiğim bir marka HC Hair Care. Saç bakım yağlarını haftada 2 defa kullanıyorum. Saçlarım ciddi manada uzadı ve güzel bir sonuç verdi. Onarıcı saç kremini de kullanacağım. Siz de mutlaka deneyin derim. :)
 Kullan at kek kalıbı hiç görmemiştim. İlk fırsatta kullanacağım. Teşekkürler ERKAP...
Lezzetli bir bal yemek isteyen. :)

Eriş Un'u ilk kez duydum. "Nudona Su ko." sloganıyla reklamlarını takip ettiğim ve işyerinde pratik öğle molalarında tükettiğim bir tür makarna. Noddle sevenler için güzel bir lezzet. Teşekkürler.
Sevgili yazar Nurunisa Doğruyol hanımefendinin imzaladığı bu kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. Kitap verilebilecek en güzel hediye. Ve bu hep böyle olacak.

Enver Demirel Yılmaz ve Özge Ünal'ın yazdıkları Aşk-ı Mizaç... Çok merak ediyorum. Teşekkürler.
Evde erkek kardeşim çok seviyor acı sosu. Evde çok tüketiyor. Sanırım en çok o sevinecek. BBO Sos nedir bilmiyorum ama deneyeceğim.
Bu görüntü artık fotoğrafta kaldı. Çünkü eve gelir gelmez yemeye başladık. Misafirlerim geldi. Çocuklarına verdim yediler ve bitti. Rocco şekerler çok lezzetliymiş. Ajanda ve bez çanta içinde teşekkürler Pepsico. :)

Ne ihtiyacım var şu aralar. İlk fırsatta gideceğim. Ve deneyimlerimi www.yagmuripar.blogspot.com sitemden paylaşacağım. Teşekkürler.
Flormar bu lips dudak bakım kremi için teşekkür ederim. Zira çok kullanışlı ve şeker bir de kutusu var. :)
Bir yastık bu kadar mı şık olur. Deneyimledim, gördüm ve biliyorum artık. İlk fırsatta Home Sweet Home mağazasına uğrayıp diğer ürünleri de inceleyeceğim. Çok çok güzel. Bayıldım. :) Özlem Mekik hanımefendiye ve Home Sweet Home'a teşekür ederim.


Sponsorlarımız:
Ve bu güzel günün kısa videosu.. :)
Özlem Mekik şefim Milliyet Gazetesi / Lezzet ekinde etkinliğimizi paylaşmış...


Sevgili Funda'ya, Sibel ablaya, Oya ablaya ve Selma Ablaya dave ettikleri için, sevgili Özlem Mekik hanımefendiye güzel yüzü ve tatlılığı için, ayrıca kapılarını bizlere açan ve organizasyona katkıları için ev sahipliği yapan Feronya Hotel'e çok teşekkür ederim. Akıllardan çıkmayacak eşsiz bir organizasyondu. :)

3 yorum :

  1. Yağmur cuğum güzel bir gündü tıpkı anlattıklarını gibi. Bende sizlerle beraber olmaktan çok mutlu oldum. Düzenleyen arkadaşlar o kadar güzel hazırlamışlar ki, yanlızca kuş sütü eksikti diyebilirim. Sevgiler canım.💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir gündü. İyi ki sende oradaydın ablacım. Çok sağol. :)

      Sil
  2. Güzel bir organizasyon olmuş. Başarılar dilerim..

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.