1 Haziran 2012 Cuma

Yoğurtlu Makarna...

Erkek kardeşimin en sevdiği makarna çeşidi. Doyulmaz bir lezzet. :)
Malzemeler:
1 pk. makarna
300 - 350 gr yoğurt
3-5 diş sarımsak
Kuru nane
Tuz

Hazırlanışı:

Bir tencerenin yarısını geçene kadar su koyup kaynatın. Kaynamaya başlayınca içine bir tatlı kaşığı tuz atarız. Sonra makarnayı atıp yüksek ateşte pişirmeye bırakırız. Bir kenarda yoğurdu iyice çırparız. İçine sarımsağı döverek koyarız. Makarnanın pişip pişmediğini anlamak için kevgirle bir tane alıp dişimize yapışmaz ise demir süzgeç ile süzeriz. Ben sıcak sevdiğim için pek soğuk sudan geçirmiyorum. Soğuk sevenler soğuk sudan geçirip hazırladığımız yoğurdun içine atarak üzerine nanesini de ekleyip karıştırırız. Servise hazır.

Afiyetler olsun. :)

6 yorum :

  1. ellerine sağlık canım
    ben çook severim
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım benim. Evet bende bayılıyorum. Bu aralar dikkat ettim benim için çok basit ve pratik yapılabilecek makarna tariflerim internette çok tık alıyor. Ben önceden sanki basit birşey neden yayınlıyor denilecek diye yazmıyordum. Şimdi yazıyorum. :))

      Sil
  2. miss gibi yazın kışın büyüğüyle küçüğüyle en sevılen yemek ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa.. Çok severim bende. Yemek yoksa ilk aklıma bunu yapıp yemek geliyor. :) Sevgilerimle.

      Sil
  3. Canım çok güzel görünüyor, ben de çok sık yaparım.Ellerine sağlık.Mutlu haftasonları,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sana da mutlu hafta sonları. Selamlar. :)

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.