10 Eylül 2014 Çarşamba

Hakiki Lezzetlerle Namet Mutfak”ta...

Namet birçoğumuzun sevdiği ve mutlaka mutfağından geçmiş bir marka. Yıllardır birçok ürününü severek tükettim. Hatta abim sucuk alırken mutlaka "Namet al." diye uyarır. Sanırım lezzeti damak tadımıza uygun olduğu için. :) Ben seviyorum. Mutfak Sanatları Akademisi ortamını çok sevdiğim bir yer. Namet ürünlerini deneyimlemem için beni orada yapılacak workshopa davet etti. Yeni işe girmeme rağmen tereddütsüz geliyorum dedim. Belki işte sorun olacaktı ama bu fırsatta kaçmazdı. :)

Namet'in Türkiye'de nerelerde üretildiği ve hangi yörelerin etlerinin kullanıldığını anlatıldı. Kahramanmaraş'ta üretiliyormuş. Ben de Urfa kökenli olduğum için hoşuma da gitti doğrusu. O yörenin etleri güzeldir çünkü. :)
Hakan şefim bize neler hazırlayacağımızı anlattı.


Namet’in hakiki lezzetleri ile hazırlayacağımız "Pesto soslu mozzarella peynirine sarılı pastırma”, “Sucuklu quiche (kiş) lorraine", pastırma ve kuru domatesli krema sos ile hazırlanan “Parmesan Gnocchi”.

Mozzarella Peynirine Sarılı Pastırma (Pesto Soslu) hazırlamaya koyulduk. Pesto sosunu çok severim. Pastırma ve mozarella peyniri ile nefis oldu. Tarifi yakında sizlerle paylaşacağım. :)

Yapmadan tatmak lazım. :))
Kiş için hazırlıklar... :)
Ve sonuç.

Bizleri bu workshopta yeni lezzetler tatmaya ve namet ürünlerini denemeye davet eden Namet'e ve de kapılarını açan Mutfak Sanatları Akademisi ekibine çok teşekkür ederiz. :)


MSA’nın şefleri ile birlikte mutfağa girip yeni tarifler denedim, üç saatlik workshop süresince keyifli vakit geçirdim. Namet’in nefis sucuk ve pastırması ile geleneksel lezzetin dışında yepyeni tarifler ve tariflerin püf noktalarını MSA ekibinden şeflerimizle birlikte öğrendim.
Namet'i sosyal medya üzerinden takip etmek için;

Instagram: http://instagram.com/namet_hakiki_lezzet                                     

2 yorum :

  1. Bu yemyeşil sosu ben sevmiyorum. Fakat diğerlerini çok güzel. ellerine sağlık. Teşekkürler namet. Ürünlerinden özellikle pastırmasını güvenle alabiliyorum. Çünkü her pastırmayı almam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok seviyorum o sosu. İçindeki fesleğen, peynir, ceviz gibi malzemeler. Pastırması da süper bu arada. :) Teşekkürler ablacım. Öpüyorum. <3

      Sil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.