23 Ekim 2014 Perşembe

PREMIOS DARDOS dart ödülü aldım. :)

Merhabalar dostlar;
Benim gibi bilemeyenler için arkadaşımdan aldığım bilgiyi paylaşayım. Bu uluslararası bir blog keşif etkinliği. Takip ettiğiniz okuduğunuz blogları ödüllendiriyorsunuz.
Sevgili dostlarım Vanilins ve Hüzün Sarısı bloğu beni yani bloğumu bu ödüle layık görmüşler. Kızlar ne diyeyim süpersiniz. Teşekkür ederim. :)



Bu ödülün şartları varmış hanımlar
* Sizi ödüllendiren blogun linkini paylaşmak,
* Ödülün fotoğrafını paylaşmak,
* 15 kişiyi ödüllendirmekmiş.

Peki o halde ben de en çok takip ettiğim bloglara ödüllerini vereyim ne dersiniz.
(Alfabetik Sıra İle)

Tarçın Pasta Evi
Gizem'in Saksısı
Gülümse Yüzüme
İlknur'un dünyası
My Little Mascara
Pınar'la Hayat
Şafak'ın Dünyası
Filizceyemekler
Yasemin Kokulu Bir Hayat
Nazonun Yemek Tarifleri
Susamçörekotu
Çilekli Mutfak
Gontheblog
Emelin mutfağı Emel Yılmaz Akan
Eyvahyemekyandiocakbatti

Hadi bakalım.. :)

Sosyal medya hesaplarım:

5 yorum :

  1. Canım bu sabah ikinci ödülüm. Ne güzellll :) çoook teşekkür ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben asıl ziyaretin için teşekkür ederim canım. Sevgiler. :) Öpüyorum.

      Sil
  2. Canım benim tebrik ederim...
    💟 Ne güzel bir şey manevi olsa da ödül almak düşünülmek güzel...
    Sevgiler tatlım...

    YanıtlaSil
  3. Canım, teşekkür ediyorum ödül için :) Seninle birlikte ödül sayım 3'e çıktı :))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. tesekkurler canım bende seni ödüllendirecektim baktım sen yapmıssın:)sevgiler

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yine beklerim.